Gaan er overigens nog mensen met het ov (vanuit Apeldoorn en/of Arnhem) richting Lunteren? Ik kan namelijk mensen vanuit Otterlo ophalen, hier kom ik langs. (zowel de bus uit Apeldoorn als Arnhem stoppen daar)
Ik moet me helaas denk ik toch maar afmelden.. Elegance is erg ziek geworden (we denken aan insulineresistentie (IR)) en zit nu dus aan de medicijnen en we moeten het onderzoek nu afwachten.. Als het IR is dan ziet de toekomst er niet zo heel goed voor haar uit, aangezien ze al aan het afvallen is, dan zou ze al in haar laatste stadium zitten. Hopen dus dat het geen IR is..
Nog even een vraagje, dient je bodyprotector een bepaald keurmerk te hebben oid? Op mijne staat namelijk niks maar vind het een beetje zonde om meer dan 100euro te betalen voor een nieuwe die ik maar eenmalig gebruik
Ik heb een bbp kindermaat L (valt als een S denk ik). Voldoet volgens mij aan de eisen. Ik kan eventueel die meenemen (moet ik wel op tijd weten omdat hij op de manege hangt).
Oké ik denk dat m beter past heb qua kleding ook m, alleen m'n bbp is s maar die kan ik ruim verstellen weet niet of dat met die van jullie ook t geval is? Dus htm als t mag, heel graag!