Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb niet de moeite genomen om alles door te lezen, daar zou ik een dagtaak aan hebben denk ik 
Bella schreef:Ook ik meld me hier maar...uberverslaafd al tig keer gekeken of ie het niet toevallig alweer deed en toen besloten "verhip, zal er niet iets op bokt staan erover?"...uiteraard
Maar niet netjes van de host dat ze dat niet even in overleg doen nee, ronduit slecht zelfs. Als FW dan zoveel overlast bezorgd was het zelf een betere service geweest om m gewoon op eigen initiatief van hen al naar een eigen server te zetten en het probleem voor te leggen bij jou Reinou onder de voorwaarde dat ie nu tijdelijk op een eigen server draait. En bij geen verandering of gevonden oplossing offline gaat..bijvoorbeeld. Bedoel...jij bent toch ook gewoon betalende klant bij hen!?
Oja ik ben op FW Ziggy, ik ga eens kijken of de andere paarden al van het land zijn, dan kan ik mijn schatjes hooi geven voor de nacht
. Gjendra was heel erg braaf. Opladen wilde ze niet echt maar nadat Wilfred en ik gewisseld hadden, ik erachter en Wilfred het touw ging het in 1 sprong goed. En ze ging gewoon braaaf brokjes eten he in de trailer. Niet panikeren of hinniken. Nisko gauw in de wei gezet en gaan. Wilfred voor de zekerheid in de auto erachter. In Balloo afgeladen en naar Guusje gewandeld. Ze moesten heeel hard kauwen naar elkaar
. Daarna een heel stuk door het bos naar hun toekomstige wei gewandeld. Gjendra deed het echt zo super!! Heb alleen bij stal tot nu toe gewandeld met haar en een beetje op het weggetje maar ze heeft voldoende vertoruwen in mij om relaxt mee te lopen. Was zooo trots op haar, tis echt in alles een kind van haar
moeder. In de wei ging het ook best. Gjendra en Guusje zochten elkaar wel op, 20 min samen wandelen schept al een band
. Veulens waren allemaal heel relaxt. Ik heb gezellig geluncht op de Balloohoeve en daarna hebben Ivonne en ik samen met 2 deelnemers nog even weer gekeken bij de dames. Gjendra had nu inmiddels een sticker aan haar kont, Guesje haha. Waar Gjendra ging ging Guusje ook
Hoop dat ik morgen even weer heen kan.
sterkte meid, we duimen allemaal voor Ché....