storing fjorden wereld?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

colunder

Re: storing fjorden wereld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:24

De dierenarts is erbij geweest,en omdat hij op het harde bijna normaal loopt maar op het zachte stok kreupel ,is het een spieren of pezen kwestie,en het zit bovenin, bij zijn heup.
Hij loopt hier nu ruim een week mee.
Of hij gevallen is weten we dus niet, we hebben hem zo kreupel gevonden,maar de dierenarts vermoed van wel.

Ik heb een bak laten maken om te voorkomen dat het nog een keer zou gebeuren,omdat ik met Alex tijdens het rijden onderuit was gegaan omdat we op een stuk kapot gelopen wei reden.
En nu gebeurd het gewoon weer!!
Ik heb hem nu dus staan waar Alex de laatste maanden ook heeft gestaan,en dat is gewoon erg confronterend.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:27

Ja, maar als het in zijn heup zit kan zo iemand als Viv erbij heeft gehad dan niet helpen? Dat er iets verschoven is ofzo? Toen Sylvy in de sloot heeft gezeten is ze ook paar maanden niet goed geweest! Niet meteen denken dat het het einde is hoe moeilijk ook. Ik duim voor je dat het beter wordt!

Castor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:40

Hm, dus het gaat nog niet beter met Che.. Blegh niets aan die onzekerheid. Ook vanaf Bokt duim ik met je mee dat het maar weer snel beter mag gaan met je mannetje.

Net snert op! M'n moeder had een grote pan gemaakt. Was wel weer lekker.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:46

Ik zal zo ook maar es richting huis. Was al vanaf 1 uur bij mijn lieve kerels. Moest nog 1 klaar maken voor wedstrijd morgen. Dus weer rijden, douchen, invlechten enzzzzz, nu wel moe. Denk dat ik zo maar kip met wraps ga eten. Hoop dat FW het snel weer doet!!! maar hier wordt het ook steeds gezelliger! En colunder veel succes met Che!!!!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:57

Jemig wat een enorm topic is dit al geworden :oo Heb niet de moeite genomen om alles door te lezen, daar zou ik een dagtaak aan hebben denk ik :D

Bella schreef:
Ook ik meld me hier maar...:= uberverslaafd al tig keer gekeken of ie het niet toevallig alweer deed en toen besloten "verhip, zal er niet iets op bokt staan erover?"...uiteraard :D

Maar niet netjes van de host dat ze dat niet even in overleg doen nee, ronduit slecht zelfs. Als FW dan zoveel overlast bezorgd was het zelf een betere service geweest om m gewoon op eigen initiatief van hen al naar een eigen server te zetten en het probleem voor te leggen bij jou Reinou onder de voorwaarde dat ie nu tijdelijk op een eigen server draait. En bij geen verandering of gevonden oplossing offline gaat..bijvoorbeeld. Bedoel...jij bent toch ook gewoon betalende klant bij hen!?

Nou het lastige is dat zij webhosting aanbieden voor een bepaalde prijs, inclusief "onbeperkt dataverkeer", dus geen gb-limiet. Bij dit laatste vermelden ze keurig dat de voorwaarde die zij hieraan verbinden is, dat andere klanten hier geen last van hebben. Bij webhosting deel je namelijk een server met meerdere anderen. Dus wat dat betreft kan ik me ergens wel voorstellen dat ze FW offline hebben gehaald, hoewel ik dat natuurlijk vooraf had moeten weten. Het vervelende is alleen dat ze FW niet offline gehaald hebben omdat het aantal gb dataverkeer te hoog is (we draaien 25-30 gb per maand, en dat is niet uitzonderlijk veel) maar omdat de pagina te vaak door te veel mensen tegelijk werd opgevraagd, en zo de server verstoorde. Dat is iets wat ze wat mij betreft wel bij het verkopen van de pakketten mogen vertellen, want dit wist ik niet...

Anyway, een eigen server is nu dé oplossing en ik heb aangegeven bij het bedrijf dat ik die wil, alleen nu krijg ik maar geen reactie?? Ga nu mijn berichtje opnieuw versturen, in de hoop dat ze 'm nu wél lezen en het niet tot maandag duurt voordat FW weer online is.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:01

Je kan niet meer doen dan je best Reinou!!
Tot die tijd moeten we ons hier maar even vermaken

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:17

Erg vervelend Reinou, maar we weten dat je je best doet en meer kan je niet doen.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:21

Bokt zal blij zijn met ons zielige hoopje fw verslaafden hihi

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:21

Amai.....een heel weekend zonder FW :oo

Reinou; je doet je best en meer kun je niet doen.

ouzzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:26

Ook hier wordt FW erg gemist (Zarah op FW)

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:32

Yo, verslaafde nummer 10 meld zich.. Balen Reinou, maar je doet wat je kan!

Ach, we gaan hie gewoon verder met ons ala zg topic over fjorden,haha

FF voor de eczeemkenners onder ons, hebben jullie de boett onder of over de regendeken?
Ik had net een topic geopend over karev en haar jeuk..

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:35

Moet de boet nog wel op dan als je een regen deken gebruikt??

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:36

ze schuurt aan de manen, helaas..

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:44

balen tamara. Is dr boogje nog een beetje mooi of is alles aan gort?
Gaat het met een boet wel beter? ik dacht dat de kriebel periode van eczeem afgelopen was.

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:46

boogje is al een tijd niet mooi meer, een verschuurde hoop ellende... Ze heeft hem nu 1 dag op, en ik heb het idee dat het iest beter gaat. Zo niet, bel ik maandag de da, wilde eerst even aankijken met de boett.

De eczeem vliegen zijn er zekers nog wel, het is nu ook vrij warm. Laar het maar gaan vriezen!

Anous_Bjorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:51

Jeetje Annette, dat is mooi balen! Sterkte en een dikke knuffel.

We zien het vanzelf Reinou, tot die tijd zitten we gewoon hier :D.

Zonde Tamara, die van mijn schoonzusje loopt inmiddels zonder exceemdeken en dat gaat goed.

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:00

ik ga me hier ook maar even aanmelden, lol
probeer nu toch ook al een tijdje om terug op FW te raken :o

trouwens Githa haar strafkamp heeft effect (strafkamp omdat ze niet bij ons wilt komen op de weide ~~}> )

en ik ga dus ook niet proberen van bij te lezen, ietsje te veel al ondertussen :7

Lisa_vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:04

hahaha ik meld me hier ook!!!
Ik vind het ook zo jammer dat FW niet online is. Hopen dat het snel is opgelost.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:31

en nog een FW verslaafde die nu pas dit topic ontdekt heeft, ik zit hier op bokt in een aantal HK topics en kijk meestal alleen bij Eigen berichten, maar dacht goh zal eens bij fjorden kijken :D Oja ik ben op FW Ziggy, ik ga eens kijken of de andere paarden al van het land zijn, dan kan ik mijn schatjes hooi geven voor de nacht

Fjordhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:32

Mijn kleine paardje woont op kamers :(:) . Gjendra was heel erg braaf. Opladen wilde ze niet echt maar nadat Wilfred en ik gewisseld hadden, ik erachter en Wilfred het touw ging het in 1 sprong goed. En ze ging gewoon braaaf brokjes eten he in de trailer. Niet panikeren of hinniken. Nisko gauw in de wei gezet en gaan. Wilfred voor de zekerheid in de auto erachter. In Balloo afgeladen en naar Guusje gewandeld. Ze moesten heeel hard kauwen naar elkaar :)) . Daarna een heel stuk door het bos naar hun toekomstige wei gewandeld. Gjendra deed het echt zo super!! Heb alleen bij stal tot nu toe gewandeld met haar en een beetje op het weggetje maar ze heeft voldoende vertoruwen in mij om relaxt mee te lopen. Was zooo trots op haar, tis echt in alles een kind van haar :+: moeder. In de wei ging het ook best. Gjendra en Guusje zochten elkaar wel op, 20 min samen wandelen schept al een band :+ . Veulens waren allemaal heel relaxt. Ik heb gezellig geluncht op de Balloohoeve en daarna hebben Ivonne en ik samen met 2 deelnemers nog even weer gekeken bij de dames. Gjendra had nu inmiddels een sticker aan haar kont, Guesje haha. Waar Gjendra ging ging Guusje ook :D Hoop dat ik morgen even weer heen kan.

Arme Nis spoot de melk vanmiddag om 4 uur al uit de uier. Ze leek er niet veel last van te hebben. Nis en Anka waren heel rustig. Ook toen we met Gjendra weg reden hinnikten ze niet eens. Hoop dat Nisko haar uier gauw slinkt.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:35

Fijn Annemarie dat het allemaal soepel is verlopen!!
Toch wel even spannend dat afspenen.

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:39

Fijn dat het allemaal goed is gegaan Annemarie! Gjendra gaat het vast heel fijn krijgen daar!
Daulann nog gezien?! :D

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:41

Weeeeeeeeeeeh wilde ik net leuke verrassende foto's plaatsen, is FW uit de lucht. Kun jij ook niks aan doen hoor Reinou, maar die aparte server is ons wel wat waard denk ik :)

Mijn boys (en Floor en Fleur ook trouwens) zien er nu allemaal uit als grijze stekelvarkentjes. Ze mogen nog op het land staan (hoera!), maar tja, hoe ze er nu uitzien....

Columbus :+ sterkte meid, we duimen allemaal voor Ché.... :(:)

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:03

Brave Gjendra!!
Digai is ook zo lekker makkelijk..
Gisteren had ik gereden (ondanks regen en wind, stoer he!!) en besloot Tea op stal te laten, weiland is ook zo nat.. Dus met mijn vader Fjella en Digai opgehaald, die mochten ook naar binnen.. Ik dacht ik neem Fjella maar mee, dan zal ik haar even goed aanpakken, de lastpost!! Loopt ze als een schaapje met me mee, hihi..

Ik had overigens niet echt het idee dat er bezwaar was tegen het op stal staan, hihi.. (n.a.v. van het andere topic.) Lekker droog, smakelijk hooi, lekker toch!!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 22:24

fijn hoor dat Gjendra zo braaf was, ik trof 3 verzopen paarden aan in de wei. Dus alledrie lekker aan het hooi gezet............ nee ik heb er niet stiekem eentje bij hoor, die derde is een bruine pony die samen met die van mij 's nachts buiten blijft. ;)