Ik ben inmiddels al een jaar getrouwd en ik heb een heel ander kapsel maar een fotoshoot met Verieka in mijn trouwjurk is er nooit echt van gekomen. Paar weken geleden was het dan eindelijk zo ver, hieronder alvast een van de eerste foto's die ik heb terug gekregen.
SecretLIN
Geplaatst: 17-11-13 18:26
Samblabla schreef:
Jinera is zo lief he. Hurby ziet er nog best goed uit voor zijn leeftijd! Maareh, of ik zie niet goed of is er geen omheining?
haha nee die is er ook niet zit gewoon een sloot omheen heb 1 hectare weide nu lopen ze over de hele wei maar vant voorjaar zet ik een stuk af met stroomdraad
Hakon! Beetje bewogen foto, maar hij wou niet stil staan haha. Met zijn hoofdstelletje in! Dat pakken we nu af en toe eventjes mee en wat vindt hij het bitje lekker! en nog een X, onze knapperd
Ik heb sinds juni ook een eigen fjordje Hij is erg eigenwijs en opdringerig maar heeft een goudenhart. met veel grondwerk zorgen we voor meer respect. Hij is nu net 4 en heet Fons
Zo waren zijn manen toen die net kwam, hij stond altijd in de wei en kon niet schuren, nou hij op stal staat snachts kan die schuren.. want hij heeft zomerexceem. dus ik laat zijn manen maar groeien.