Ja hoor! Evie wordt 15 mei 8 en is dus geboren op 15-05-2003. Evie's vader is Valdemann en haar moeder An (moeders vader: Ansgar Skellerod). Evie heeft een stokmaat van 1.50 hoog. Nog 'n fotootje van Evie:
Brum mocht ook weer op de foto vandaag. Hij stond op de wasplaats te wachten op zijn douche en hij keek zo lief dat ik even mijn camera ging halen En hij mocht weer voor het eerst op het land Dus ging hij lekker even showen
Haha, wat een leuke foto's allemaal hier! Tutti-Frutti lekker zonnen op Paloma . Zo'n soort foto heb ik ook nog van Boris .
Dat veulen is echt super leuk .
mairead
Geplaatst: 24-04-11 15:19
Leuke foto's weer! Hindra die al flink gegroeid is, Caspian die lekker staat te suffen en Beautiful Beauty.
De mijne vandaag: lekker aan het grazen. Aan de longeerlijn, want ze mogen waarschijnlijk volgende week pas echt weer de wei op... Eerst een totaalplaatje: http://i382.photobucket.com/albums/oo26 ... aast12.jpg Haar mooie, natuurlijke vliegengordijntje: Neus:
Wat een ontzettend mooie voorpluk! En lekker grasjes eten natuurlijk . (jouw onderschrift is geniaal btw )
Amandaa_
Geplaatst: 24-04-11 15:32
Wat een prachtige voorpluk!
Evie stond gister even in de wei náást de andere paarden om kennis te maken, maar mevrouw vond de ponys véél interessanter. Ze was dus over de omheining van háár wei gesprongen..
Vandaag hebben we haar dus maar samen gezet met de andere paarden, ze blijft nu iig staan haha.
@Amandaa_ Haha, en gaan ze meteen goed samen? Zonder al teveel getrap?
Die van ons breken altijd 1 maal uit; in het voorjaar, want dan willen ze de wei op... En dan maakt het niet uit hoe goed het hek is (geen scharnier is veilig... -_-)
Er is maar 1 trap uitgedeeld, en ze stonden vanmiddag naast elkaar te eten.. Ik geloof dat 't wel snor zit, maar ga straks voor de zekerheid nog even kijken. Ik hoop dat Evie ons dat volgend voorjaar bespaard haha, maar zoals 't er nu uit ziet blijft ze lekker het hele jaar buiten met 2 andere paarden!