calice: ik ben verliefd op mellow denk ik. Hihi zo super lief!
marjan1986
Geplaatst: 13-11-13 19:13
Loisenpien wat super fijn om te zien dat ze weer buiten staat! Heerlijk!!! Nu in een positieve lijn door blijven gaan, zonder rare dingen. Marjoow, super mooie foto!!! Astalover, wat een lief koppie! Stoere Floyd, hij toont zo indd giga. Wat heeft Angel? Niks ernstigs hoop ik.
Archy vandaag! Hij word steeds frisser. Vooral na de gallop
kyara1989
Geplaatst: 14-11-13 03:34
Vandaag met Casje voor de eerste keer in zijn leven Voltige en leuk dat die dat vond!! Wel erg moeilijk maar ja dat is vaak met de eerste keer wou het even met jullie delen !!!
ooohn wat een prachtig hoofdstel!! vooral die frontriem en Kyara fjordjes zijn toch zo perfect voor voltige? alé dat denk ik toch
_Marjon_
Geplaatst: 15-11-13 16:20
Sorry ik heb een beetje een offtopic vraag.. Zag in de openingspost dat er 2 HK topics zijn over fjorden, maar beide zijn niet echt meer onder de levenden. Is er misschien een ander HK topic voor de fjorden? (voor -40 ers, aangezien er ook een 40+ topic is), of is er behoefte aan een nieuw topic?
Om ontopic te blijven zal ik nog maar eens een fototje plaatsen van mijn knappe dametje. (Met Pascale de fokker)
Moet snel weer eens nieuwe maken. Hoewel ze al wel echt naarling word hoor. Overbouwd tankje in teddyvacht.
Wat een leukie! Heeft ze Lonny ook nog steeds? Vond het zo jammer dat ie net niet goedgekeurd werd, vond hem aangespannen by far het beste lopen
Chelinka
Geplaatst: 15-11-13 16:45
aah, knappe fjorden allemaal! zou mijne ook liefst in blote billen zien, maar hij staat 24/7 buiten ;p of die van jullie ook? ik twijfel om zijn schouders en onderkant van zijn buik en billen enzo wel weg te doen ^^
@_Marjon_; heerlijk koppie
ik spring toch ook maar ui meeleesmodus en gooi mijn fjord er mee tussen Rico, 10jaar, ruin
Nee Lonny is na de HK beleerd OHZ en daarna verkocht, hij gaat nu als ruin door het leven. Heb er eens 1 keer mee gereden, had het doodsbenauwd op zo'n jonge hengst maar hij was zooo braaf!
Ohhh die manen hoelang heb je daarop gespaard? ik wil Casje zijn manen ook zo graag laten groeien haha
Eline_Dance
Geplaatst: 16-11-13 19:17
Wat een leuke fjordjes hihi fjordjes zijn zo grappig
Marcella
Geplaatst: 16-11-13 21:09
Calice
Geplaatst: 16-11-13 21:22
Haha Archy lekker aan het scheuren .
Casje omgedoopt tot voltigepaard, wat leuk!
Hele mooie frontriem voor Kyra!
Marjon, wat een knap meisje!
Rico is knap met de sterrenbillen!
Wat is vie knap! , prachtige voorpluk ook !
Marcella, wat een lekker flufje!
Mellow had vandaag de herfst in zijn bolletje
En als gele piet
Morgen gaan we weer even rijden, hij loopt gelukkig weer helemaal goed dus ben erg benieuwd hoe het gaat .
XxDiandraxX
Geplaatst: 16-11-13 21:47
ik vind het nog steeds jammer dat Sonja voltige niet snapt, zodra je scheef zit of wat wil gaan doen gaat ze stil staan. maar heeft ook wel weer karakter, ze is zo voorzichtig met mensen.
ook alweer lekker beren vachtjes of juist blote billen, leuk hoor.