[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 20:05

Sjolvir schreef:
Gaat lekker met jullie! Wat heeft Zwaantje toch een lekker koppie.
Wel op je voetjes letten (ik mag dat zeggen, die van mij kunnen gewoon achterstevoren :D )
En ik weet dat er een financiele crisis is :z

Spam.. met hele erge pinguin kapstok voetjes, ben jij niets bij!!!

[SGW-ITP] Waterrat Sjol@Moordrecht

Marcella ook weer on the go.

haha dankje :D ben ook trots op mijn pony :D

jah idd :P en dat zeg jij haha noujah het is erger geweest := en als ik geen sporen om heeft is het erg :=

astridelise: dankje :D jah idd de eerste vind ik echt heel gaaf :D

sumpielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 21:13

mn lieve pownie mogt weer lekker de wei op (al een tijdje geleden maar tog )hiier de foto's
in het heerlijke zonnetje
Afbeelding
met der vriendinetje
Afbeelding
en met der lieve groote vriend
Afbeelding
jaja daar word je moe van he als maar eten
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 23:23

Hoop leuke foto's voorbij zien komen.

Rustig aan gereden in de bak. Eerst heel veel stappen en een beetje lange teugel loswerken. Uiteindelijk gekeken of bolletje zin had in een drafje en die had er zin in. Even linksom en rechtsom gedraafd en toen waren we ineens weer in stap. En ik had genoeg is genoeg hij weet het wat dat betreft het beste. Toen nog even een poosje aan een lang teugeltje gestapt zonder handen om even met mijn houding aan de gang te gaan. ;)

fjordjes

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:53

Gets, vanmorgen weer vroeg die k u t wekker om half 6...! M'n peesbeschermers zijn er, die matchen bij m'n broek haha! Ben nu weer thuis, zometeen ff shoppen, vanavond weer lessen, hoop dat het gaat met m'n rug.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:20

:wave:

Heel veel leuke foto's voorbij zien komen!

Amber, wat gaaf dat jij en Fjordy op de voorpagina staan :j

Herman afgelopen week
Afbeelding Afbeelding

Na een buitenrit waar hij stierlijk vervelend was, moest hij nog ff uitblazen en was hij ff boos!
Afbeelding

Maar kwam daarna slijmen en een knuffel halen :(:)
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 21:07

Beter dat hij die bok zonder jouw erop doet. :P

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:49

goedemiddag!

leuke foto's allemaal!!!
pff moet zo naar het ziekenhuis *zucht* heb geen zin := maarjah moet he als je een afspraak hebt..
moet foto's maken van me ogen bah! weer druppels pff.. dus word waarschienlijk weinig lezen of msnen pff...
zondag hebben we ook weer een fotoshoot :D zwaantje moet wel even bij geknipt worden := want der manen zijn weer te lang :j

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 17:15

Vanmiddag lekker wezen wandelen met Lidar. Ik ben stront verkouden maar kon deze mooie dag na al die regen niet voorbij laten gaan. ;)

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 18:33

was ik weer :) net terug uit het ziekenhuis... noujah was al een uurtje thuis...
de uitslag krijg ik pas na 2 a 3 weken... er zit een beschadiging in me rechter oog sowieso een afwijking van me geborte en er zit nog iets en dat wilt die na kijken met 2 collega's of het nou iets lekt of iets anders := dus hoop dat het niet lekt dan ben ik veder van huis ben ik bang...

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:41

Getver Zwaantje, iets met je ogen dat is balen, laten we hopen dat het allemaal meevalt. :(:)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:49

Marcella, hij durft het ook nog met mij erop :')

Zwaantje, vervelend zeg, hopen op het beste :(:)

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:53

Heranda kan jij dan zo'n bok uitzitten? Ik kom dan zo'n beetje tussen zijn oren uit, met mijn kont dan en de rest hangt over zijn koppie! :))

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:57

Geen idee of hij het ohz zo hoog doet hoor, maar zo voelt het in ieder geval wel af en toe :)) maar ik weet precies wanneer hij het doet, altijd buiten in galop als ik hem iets te veel laat gaan! Als ik er geen zin in heb, dan moet ik hem dus flink kort houden. Maar als ik zin heb om hem ff goed uit te laten rennen, weet ik dat ik eerst 1 of 2 bokken voor me kiezen krijg :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:55

Zwaantje_ succes in het ziekenhuis. Sterkte.
Astridelise beterschap.
Heranda dat is vaak minder.

Bolletje is vandaag weer eens echt aan de bak gezet. Vond het wel eens tijd en meneer kreeg ook behoorlijk wat praatjes. Heb zijn voerbak maar vol gegooid met een halve emmer subli luzerne (melasse vrij). Moet even kijken of ik aan een paar hooibaaltje kan komen.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 23:39

Ben terug uit verweggistan.

Herman staat er weer op zijn voordelingst op!

Zwaantje beterschap met je oog.

Astridelise gesundheid!

Nadat ik mijn auto bij het station had opgepikt even bij Sjol langs gereden.
Stalgenoot zei dat ze haar in de wei had laten staan, ik staar in de wei, geen pony.. (was al langs haar container en buiten loopje gekomen) denk... kraak... kreun... Ik draai me om en wat kijkt daar als de vermoorde onschuld om het hoekje van haar container? Jahoor, Smurf! De boer had haar blijkbaar binnen gezet.

Kat was blijer dat ik er weer was, want ik had een zakje kitkat vlees voer gehad van een stalgenoot (ik doe alleen aan brokjes) dus dat was feest!! toen ik thuiskwam met een zakje.

De hond heeft zich gisteren blijkbaar in Drente vermaakt met de oppas. Is daar alleen vol het schrikdraad ingerend, had de oppas niet gezien, de Dibbes ook niet. Waren 4 groene draden met veel stroom gespannen en mijn hond knalde daar dwars doorheen en ging over de kop.
De held durfde natuurlijk niet terug en oppas had nog niet door dat er een klets stroom op stond, tot ze het uitelkaar wou houden voor de hond, oeps!!!!
Goed oppas optater gehad, die ze vandaag nog voelde en een getorpodeerde Dibbes die vonken veroorzaakte.
Geloof dat ik er dan toch beter vanaf gekomen ben, al had de Nederlandse trein uiteraard meteen weer vertraging.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:19

maareeeeh hoest met de eierenstand Do? En ging je nou de 16e in leersum starten?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:41

UHR de 16 e ja! (rij samen met bianca vos met haar haf Frankie, zij moet een meerijder hebben en ik had grooms nodig, vond het wel een goede deal!)

Ga zo even Amber van Fjordy pben om te vragen of die zin heeft om zondag 4 uur door de Lunterense bossen te rijden,
kunnen we kijken of die 2 van ons met elkaar op kunnen schieten.
Amber wil ook gaan end. Ginkelse hei..
Als Amber niet gaat kan ik me aansluiten bij Karimmmhhh en Kimberleeey (bokt) voor de Ginkelse hei.
(meer ervaring dan dat kan ik me niet bij aansluiten denk ik :D )

Jij veel plezier in Banholt!
Ik morgen secretariaatje spelen op de vereniging.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:12

Zo even 10 baaltjes graszaadhooi geregeld en deze worden morgenochtend om half 10 afgeleverd.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:15

He gelukt! super!!!

Mijn trailer staat bij de trailermeneer, grote beurt...
(moet af en toe he..)
stand van zaken, binnenkort 3 nieuwe bandjes en een nieuwe giet vloer, zucht.. (in de vloer zitten scheurtjes vandaar)

Kost geld oke, maar nieuwe giet vloer betekend minstens 1 week!!! niet de trailer gebruiken om uit te laten harden. dubbel zucht.

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 16:54

goedemiddag! :)

dank jullie wel :)
ben vandaag niet aan het werk geweest :n voel me zo slap als wat :=
zo als me vriend thuis is richting drenthe (langelo) waar zwaantje staat :)
misschien dat ik vanavond nog even ga longeren weet nog niet maar wl langs divoza :P even een dubbele lijn halen :D want had in me vakantie het geoefend met der alleen met 2 longereerlijnen pff... troep :P dus dan maar een dubbelen halen :j
zaterdag les zondag foto shoot :D
hoop morgen me lenzen in kan doen denk het wel :j

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:42

Het is weer weekend..

Gaat iemand nog leuke dingen doen?

Vanmiddag een buitenritje gemaakt, alleen stormde het ineens en regende het keihard.. maar verder was het leuk! :+

Ik heb zondag oefenspringen.. ga 70/80 cm doen, hoop dat het goed gaat. Gister springles gehad, en hij was lekker los en braaf. Hopelijk zondag ook. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:47

Ja het is gelukt en nog heel snel geregeld ook. *\o/*
Sjolvir die dadelijk bijna een nieuwe trailer heeft. :P
Zwaantje_ die zich niet helemaal lekker voel. :(:)

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 10:28

Ik proberen van mijn verkoudheid af te komen, erg hardnekkig deze. Lidar heeft dus dit week-end vrij. :\

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:34

Zo vandaan weer naar m'n beestje geweest. Alleen door die rotrug kan ik bijna niet rijden... Vind het erg vervelend en weet niet wat ik moet doen... Heb 'm maar gelongeerd en daarna lekker op z'n prive weitje gezet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:03

Rustig hier.

Astridelise beterschap.
Fjordjes balen van je rug.

Zo het hooi is afgeleverd mooi spul. Alleen bolletje vond dat wat buiten zijn box lag lekkerder was. :+ Niet zo mooi als weidehooi, maar ideaal voor zo'n veelvraat als die van mij. En met hele lage voedingswaarde erin dus ideaal om te gebruiken naast opbouwen voor de wei. En daarna heerlijk rondje buitengereden.

En nog even klagen over een asso menner die me dus even in volle draf passeerde en ik dus een fjord die helemaal over de zeik heen was. -:(-