@ Samblabla: sta je altijd van achteren als je naar haar oren kijkt? Kan namelijk ook zijn dat ze heel erg geconcentreerd op jouw is en daardoor haar oren veel naar achteren heeft.
Ze doet het altijd, zowel in stal als tijdens het rijden of als ik haar uit de wei haal. Ze is ook niet meer hengstig geworden. De laatste tijd geeft ze me ook kleine beetjes. Ze was altijd wel wat grumpy maar nu lijkt het wat erger te worden.
Die van mij beginnen te regen ook echt zat te worden nu .
Samblabla
Geplaatst: 07-11-13 19:47
Ze is sinds eind juni niet meer hengstig geweest. Uhm ik zorg altijd voor haar wat te doen te hebben maar alles vindt ze niet interessant. Ik kocht een skippybal ( voor in paddock) en die liet ze links liggen en ik hing een fles op met snoepjes en liet ze ook hangen. Ik rij 1 keer per dag en dan gaat ze normaal de heledag op wei met een soortgenootje, maar de regen vindt ze ook niet erg fijn, althans dat denk ik dan. Ik denk ook dat het met de stalperiode te maken heeft, de ene dag staat ze meer op stal dan de andere. Regen of geen regen ik gooi haar er toch op.
Kijk dit bedoel ik met grumpy. Dit is een collage van 1 maand tijd.
Nou die van jou kijkt toch behoorlijk 'happy' hoor haha. :p
Mijn merrie van 24 is nu wel weer super hengstig maar nog even lief hoor en vrolijk.. alleen als ik foto's maak draait ze zich altijd om of kijkt chagarijnig
Otjuh
Geplaatst: 09-11-13 13:51
Blondje en ik op wedstrijd stills uit filmpjes
Calice
Geplaatst: 09-11-13 20:49
Samblabla, dan staat haar hoofd zo blijkbaar fijner .
Otjuh, ziet er heel netjes uit!
Mellow zijn pretbekkie . Hij moet wel even noodgedwongen een paar dagen in de paddock blijven omdat hij nu met speciaal beslag staat met zooltjes en siliconen. Van de week was hij ineens stokkreupel en hij bleek te kort bekapt te zijn , dus mijn eigen smid is geweest en hij loopt nu gelukkig alweer stukken beter met de ijzers.
Vandaag op wandeling, toen we een tussenstopje maakten om een warme choco te gaan drinken
xmarijn
Geplaatst: 10-11-13 19:30
Super leuke fjordjes allemaal!! Hele mooie foto hierboven mij van Mellow Tijdje geleden had ik al een foto erop gezet, hier nog 2 met onze lieve Kiki
xNinja
Geplaatst: 10-11-13 20:50
Lang niet wat gepost maar laatst weer wat foto's gemaakt van Ninja:
kiara_xxx
Geplaatst: 10-11-13 21:52
Wat is Ninja schattig met haar wintervachtje !!
foto van frie die staat te springen voor te gaan rijden , het was al even geleden en dat liet ze merken aan haar bokjes in galop wat vinden jullie, te dik of staat ze goed?
nog eentje van op de baan
eestheer
Geplaatst: 10-11-13 21:54
Vandaag lekker weggeweest met de koets
Nies_
Geplaatst: 10-11-13 21:57
Laat ik het zo zeggen.. Bij mij werd het afvalkamp
Moet trouwens zeggen dat Angel me alles mee valt! Die staat nu bijna 1,5 maand "stil" (ongeveer een uur stapwerk). De eerste week was het een beetje het plofkippeneffect, maar nu lijkt het redelijk stabiel, gelukkig.
Samblabla
Geplaatst: 10-11-13 21:59
@kiara, ze is nog mollig maar zeker niet te dik. @esther, wat een plaatje zo voor de kar. @nies, vindt je het niet zelf stiekem een beetje zonde van de manen?