Ik zal ook blij zijn als ik dalijk mijn eigen vervoer heb, gewoon inladen en gaan.. geweldig lijkt me dat!
Nog even werken tot 16.15 en ik heb weekend.!! en vanaaf heb ik springles..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carolinef schreef:Roosyes schreef:Dubbele lijn om kont doen (syl was een draak met longeren en nu een lammetje (soms)).
nee mijn instructeur heeft me gezegd eerst te beginnen met lijnen over de schoft en dan na verloop van tijd door naar achterhand,moet eerst nieuwe longeersingel kopen
astridelise schreef:Oke, ik ben nieuw hier op Bokt. Ik ben ook de trotse eigenaresse van een leuke Fjord genaamd Lidar.
Sjolvir schreef:astridelise schreef:Oke, ik ben nieuw hier op Bokt. Ik ben ook de trotse eigenaresse van een leuke Fjord genaamd Lidar.
En Lidar is dus een Dragesetje.
Welkom in onze soms drukbevolkte soms compleet uitgestorven huiskamer.
foto's downloaden in picasa, mijn album, op zoiets, en dan tussen [Img] en datzelfde maar dan met een / na de [ (kan dat hier niet typen want dan denkt dat ding dat er een foto tussen zit) zetten.
Als je een bericht maakt zit er een knop met Img, daar druk je op en tussen de ][ zet je dan je foto gegevens (url)
Dan kunnen wij ze zien.
Geld smijten heerlijk!
Net gisteren gedaan 2 nieuwe brillen besteld.
Bleek dat de mijne van 2005 was en de Hans Anders had hier voor 50 euro een bril, vond er 2 erg leuk, dus dan maar 2.
Oh en Sjol laten dekken, dus daar komt ook nog een rekening van.