Guus is morgen alweer 2 weken bij mij.. en hij doet het erg goed..
heeft ook al voor het eerst een zadel opgehad en dat vond hij helemaal niet interessant..!!
ik weet dat het zadel (nog) niet optimaal ligt, bredere boom is onderweg.
Madje1992
Geplaatst: 29-10-13 22:01
@ Marcella: Leuk overzicht van jouw en Hero. @ __nina: Leuke foto's van jouw en Brum in Texel. @ XxDiandraxX: Guus ziet er inderdaad uit alsof het hem allemaal niks kan schelen
Gisteren met Enya oefen springen gedaan In staphorst heb ik het gedaan 60cm en 80 cm Bij 60 cm had ik 2 balkjes bij 80 cm had ik 3/4 balkjes. Ze trekt fijn naar de hindernissen toe maar bij de laatste galopsprong versloomt ze heel erg, deed ze ook bij de cross even zaterdag vragen hoe ik dit moet oplossen
Foto's komen uiteraard nog vriendin heeft ze nog
Bedankt voor de leuke reactie
ydnew
Geplaatst: 30-10-13 14:56
Jessicachico, mooi hoofdstel!!
brammetjee, mooie foto's mooie fjord!!
__Nina: heerlijk lijkt mij dat., zo uitwaaien op het strand!
Guus geeft bij mij ook een zeer relaxte indruk
Verder ook veel leuke foto's voorbij zien komen
Vandaag nog even met mijn dochtertje op Chris weg geweest. Ze is nog geen 4, en 5 hele dagen van 9:00 tot 16:00 naar school vind ik wel erg veel, dus op woensdag is ze lekker thuis. Samen tijd voor dit soort leuke uitstapjes!
Chris z'n manen zien er uit als een oude plee bostel.... om jaloers te worden op sommige mooie bogen die ik voorbij zie komen..... (maar zijn tijd komt wel weer)
En als bedankje een dikke kus voor Chris!!
noekk_
Geplaatst: 30-10-13 17:53
Ach wat superlief! Nou die van mij heeft ook geen mooie boog hoog, stomme poedersuiker eczeem. Dus ik weet wat je bedoelt, haha.
Leuke fjorden allemaal! Na lang geen foto's te hebben gepost hier toch weer 2 foto's:
Yoeri's mooie hoofdje :
Samen met onze tinker Paddy. Hier hadden we Paddy nog maar net maar ze waren al heel snel dikke vrienden
Yoeri heeft ook zomereczeem. Wil nu zijn manen laten groeien en kijken of dat iets helpt tegen de jeuk. Verder was ik het in de ZE periode minimaal 1x in de week en als het toch korsterig wordt vaker. Andere middeltjes werken niet en deken werkt niet voldoende. Ik ben hier van de zomer mee begonnen, eigenlijk te laat, maar hij begon daardoor al wel minder te schuren
Echt balen dat zomereczeem. Zenith heeft het ook, en eerst waren zijn manen lang, ze later er toch maar afgeschoren, toen had hij er al wel wat minder last van gelukkig!
Chris heeft het niet zo erg, 5 jaar lang helemaal geen last gehad, maar deze zomer is er een gigantische hoeveelheid aan vliegend ongedierte en helaas pakt hij er nu wel wat van mee.... in NL was ie al "kaal" geweest van het schuren aan staart en manen....nu alleen korter en wat pluizig hier en daar...
Die van mij heeft ook zomereczeem, we zijn nu verhuisd aan de bosrand waar praktisch altijd wind staat, dat scheelt al enorm. Ook gebruik ik een middel hiertegen, alleen erg genoeg weet ik zo ff de naam niet, haha.
Nies_
Geplaatst: 30-10-13 20:50
ydnew schreef:
te zwaar??? dat vind ik niet...ik zie niet eens een dikke ronde buik.....lijkt mij er goed uit zien zo.
Een buik zegt niet alles he.
Vind m niet schrikbarend dik, maar ik zou er wel wat vanaf willen.