Jaaa is alweer een tijdje terug dat ik fotos heb geplaatst van mijn lieve fjord! Hij is inmiddels 2,5 jaar en 138,5 cm... Hopen dat hij nog even door groeit want anders ben ik toch echt wel te grot helaas. ik heb hem geschoren omdat hy zon dikke vacht had en begon te zweten op stal. wel gelijk een goede oefening, beestje gedroeg zich zo goed! ook waren zijn manen lang maar omdat het veulen er aan had lopen knagen (eveneens aan zijn staart...) vond ik hjet niet mooi meer en dus de scheermachine daar ook maar over heen gehaald xd
Genoeg gekletst, komt ie dan!
mooi koppie
zn mooie kontje, haha
Mooi galopje
En last but not least, je kunt niet altijd sexy op de foto staan!
Dankjewel. Ja ik wou hem ook niet scheren maar omdat hy zo begon te zweten en juist daardoor ziek kan worden, besloten om het wel te doen. Hij heeft wel een deken op hoor
MarloesNatje
Geplaatst: 24-10-13 19:37
Mooie fjord! Opzich staat het hem ook wel zo, wel mooi netjes.
Vandaag nog een aparte foto van Zenith gemaakt, Hij draaide opeens z'n hoofd om en toen stond er een pluk van z'n voorpluk recht omhoog, een laat ik zeggen apart gezicht
wat een leuke foto's van de fjordjes zijn er toch weer voorbij gekomen! die van mij wordt morgen geschoren dus ben benieuwd en wordt voor de eerste keer
nies; dat heb ik niet gedaan wegens dat hij 24/7 buiten staat en de onderkant van de borst naar zijn hoofd is wel weg. ok ja is vervelend soms zo'n dikke vacht
marjan1986
Geplaatst: 26-10-13 19:25
Wat een leukerd die mellow! Ilsexxx wat ziet hij er al volwassen uit! Gister archy voor het eerst gelongeerd sinds de blessure. Naja longeren...
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 26-10-13 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt