Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uudje schreef:Iedereen weer druk met scheren zie ik.
Denk dat ik Udo dit jaar niet scheer.
Heb wel zijn manen afgeknipt. in 2011 begonnen met zijn manen te laten groeien, en was er nu helemaal klaar mee. Vind zijn manen gewoon niet mooi om lang te hebben, dus geknipt.
Nog 1 keer met lange manen.
[ Afbeelding ]
En kort, en nu maar weer laten groeien, om er een mooie boog in te knippen.
[ Afbeelding ]

denk dat de boog hem straks mooi gaat staan. Archy verhaard nu! Niet normaal meer, scheren sla ik dus nog ff mooi over. Zou hem geen deken op doen, maar toch maar gedaan. Gister wou ik voor het eerst weer een gallopje op archy proberen. Ik op archy bedenken hoe en waar ik dat het beste kon doen in de bak. Denk maar van de uitgang af. Anders gaan we snel..... Maar archy was me voor, hij schrok, en vloog vanuit stap in gallop weg.
ik hart in de keel. Maar dacht ik laat me niet kennen en hop nog een keer maar nu bepaal ik wanneer.
dit ging echt super! Vandaag de andere kant geprobeerd en ook dit ging goed. Ter afsluiting Ben ik met een stalgenoot het beton pad tussen de weilanden door op gegaan om uit te stappen. Dit durfde ik echt niet meer, maar oh wat was hij braaf!
uudje schreef:Iedereen weer druk met scheren zie ik.
Denk dat ik Udo dit jaar niet scheer.
Heb wel zijn manen afgeknipt. in 2011 begonnen met zijn manen te laten groeien, en was er nu helemaal klaar mee. Vind zijn manen gewoon niet mooi om lang te hebben, dus geknipt.
Nog 1 keer met lange manen.
[ Afbeelding ]
En kort, en nu maar weer laten groeien, om er een mooie boog in te knippen.
[ Afbeelding ]
Boog is dan veel mooier.
hannahaapje schreef:Floyd ziet er goed uit zo geschoren!
De groepsfoto is leuk!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn merrie.
Iemand op de pensionstal doet een opleiding tot osteopaat of zoiets![]()
, en wil mijn paard een ontspanningsbehandeling/massage geven! Joehoee, ik kijk er ontzettend naar uit

!! Leuk om met zijn alle onze liefds voor fjordjes te delen