_Kiki_ schreef:JaaaaHeb er echt zin in zeg!
merk het

Wel foto´s he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Kiki_ schreef:JaaaaHeb er echt zin in zeg!

denk het nie
Valt me tegen van je!
talphad schreef:op haar site staat een stuk over wie is het baasje? daar vertelt ze over een groot dressuurpaard met een schouderblessure. Laat ik dat paard nou gekregen hebben. Zijn naam is Talpha (nu inmiddels no limit) en getraumatiseerd!!!!!!!!!
talphad schreef:Je hoort mij niet zeggen dat ze slecht is voor de paarden. Ik weet niet waardoor hij zo getraumatiseerd is. ik ga in ieder geval ook naar haar clinic. het is toch stoer wat ze met guusje doet.
KellyG schreef:talphad schreef:Je hoort mij niet zeggen dat ze slecht is voor de paarden. Ik weet niet waardoor hij zo getraumatiseerd is. ik ga in ieder geval ook naar haar clinic. het is toch stoer wat ze met guusje doet.
slijmbal!
Maar wat maakt het uit als ze er iets leuks over zegt 
Tivara is niet zo braaf op de trailer als ze stil moet staan, en ik moet nog aardig hard voor school werken dus..
Maar wat maakt het uit als ze er iets leuks over zegt 
Tivara is niet zo braaf op de trailer als ze stil moet staan, en ik moet nog aardig hard voor school werken dus..
[/quote]

Ik heb er echt zin in zeg! Ga zo mijn zadel/hoofdstel al even poetsen, dan naar springles, morgen nog huiswerk maken, Tivara even wassen en dan op naar Rijen