Hij was al zo lief voor me om te gaan stappen Hij weigerde voor de bankje achter hem, toen hing ik er naast maar hij liep tussen die hindernissen langs en had ik geen ruimte meer om mij te laten vallen Meneer was dus zo aardig om een stukje door te lopen
Wauw, wat wordt Chiem een mooie man! Bryan natuurlijk ook, sexy wilde hengst. En Ziack is ook een knapperd! Haha, hij kijkt inderdaad op die laatste foto grappig En lieve Gamble!
MaNdiii
Geplaatst: 25-03-12 22:31
Wat een stoere foto's van iedereen.
Tosca en Ziack springen ook erg goed volgens mij.
Ik heb zaterdag ook gesprongen rond de 90 cm. Dat was voor mij hoog zat ik spring meestal maar 50 cm. Klaas laat vaak één been wat hangen, maar dat komt misschien ook doordat hij makkelijk denkt over 50 cm en nu snap ik dus waarom. Bij 90 cm kreeg ik te horen dat hij erg gecontroleerd springt dus nou dit maar oefenen heb 7 juli een wedstrijdje dressuur, springparcourtje van 40-60 cm en nog een crossje er achter aan. Allemaal voor de lol, maar heb natuurlijk ook wel een beetje winnaarsmentaliteit;)
KimBreda
Geplaatst: 26-03-12 10:23
Mijn fjordje Jara heeft zaterdag avond voor uitbreiding gezorgd
Aaaaah wat een poepie die kleine Nils. Gefeliciteerd. Wat is Chiem toch een lekker ding, heerlijke kop. Leuke foto's Ziack, en vooral de laatste hihi, ik zou hem uit laten vergroten.
josewoos!! Gaaf!! Ik ben ook begonnen met Dex, weliswaar eerst ff in de bossen hier in de omgeving maar ik wil toch echt binnenkort echt gaan crosstrainen, sta nu vlakbij stal driener broak waar ze een cross terrein hebben dus moet maar es ff bellen..