[quote="IloveKelly"][i][b]Eerst de fjordjes van pagina 4 tot 11 Ik heb GEEN verstand van taxeren en ga gewoon op mijn GEVOEl af
Deze fjorden zijn opgegeven in 2005(sommige 2006) en kunnen nu waarschijnlijk meer maar ik heb ze getaxeerd zoals ze bij de taxatie waren!
Taco: ruin/ mooie leeftijd/ z2 dressuur/ ook betuigd en daar prestaties mee gehaald. jammer dat het geen hengsten meer zijn
Fine: wat ouder/ b dressuur/ geen papier: 1250
Rocky: grote maat/ tot M dressuur gereden: 1500
Moby: klein voor fjord, ruin, engels en western gereden: 1500
Wullum: jong/ ruin/braaf/ bereden: 1500
Timo: ruin/ klein/ goede springer/ betuigd: 1400
Orut: L2 dressur/ hengst: 1400
Bella: jong/ merrie/ b dressuur: 1300 euro( geen papier of prestaties?)
Vanita: braaf/ eigenwijs/ jong/ bereden: 1200
bo: zeer mooie leeftijd/ bereden/ geen papier: 1300
Vera: papier/ merrie/ braaf: 1350
Lucky: zeer jong( nou wel ouder) papierloos, ruin( weinig info), 1,5 jaar: 450
Yuri: grote maat voor fjord/ bereden/ betuigd, dubbel L, brave springer, premies(jammer dat hij ruin is
): 2000 euro
Patricia: bereden/ betuigd/ papier/ modelmerrie: 1600
Imka: 18 jaar al, pittig, bereden, betuigd, papier, niet geschikt als fokmerrie( misschien 1 of 2 veulentjes maar meer niet
, 900 euro
Olaf: mooie leeftijd, nu vast wel helemaal zadelmak, knuffel, 1000 euro( is hij nou hengst of ruin en heeft hij papieren?
Iza: jong/ papier/ modelmerrie/ dressuuraanlef/ braaf/ fokmerrie: minstens 1800
Moonlight: 7 jaar/ merrie/ papier/ L dressuur onderling: 1350
Douwe: klein voor fjord/ heel braaf/ betuigd/ wel 2 kwalen(allergie en met zijn huid) 750 euro. met kar en spullen en alles 3000 euro. wat ouder ook
Wulpke: prachtige leeftijd bijna 5! papier/ leergierig, bereden: 1600
later de laatste 3 pagina's met fjordjes!
regel: taxeer de bovenstaande 5 fjorden voordat je de jouwe plaatst. je hoeft er echt niet zoveel als mij te doen maar wel een paar( 4 a 5). iedereen wil graag dat zijn fjord getaxeerd word...
reageren op mijn taxatie mag ook als je er niet mee eens bent of ik iets in de war heb gehaald