Je hebt toch maar 10 / 15 minuten nodig om warm te rijden ? 15 minuten voor het zadelen, en misschien 15 minuten om te kijken naar groepje voor je. Dus uur is zat hoor .
Leuk! Het wordt vroeg opstaan voor mij, maar dat is het vast waard.
Amber, kun jij misschien uitleggen wat de handigste route is vanaf de A30? Ik kom uit de richting Amersfoort (A1). Ik kon wel vinden dat ik bij de kruising Vijfsprong/ Hoge Valksedijk het bos in moet, maar hoe kom je daar het makkelijkst met de trailer vanaf de A30?
Amber pb jij nog even je telefoon nummer? Ik heb nog een nummer in mijn telefoon van jouw staan maar ik weet niet of dat nog goed is. Ik ga morgen shoppen voor een bp. Ik wil niet gokken daar iets te moeten lenen en dat het niet past ofzo. Hahaha, dat zie je dan.
Een andere vraag met wat rijden jullie? Rijlaarzen of chaps? Ik moet ergens nog een setje chaps hebben. Dan kan ik mijn beugels een stuk korter doen. Met mijn oude laarzen zou het ook nog kunnen.. Goh wat een dilemma's allemaal
Whoehoe! Hopelijk werkt het weer ook me ! Ik vind de waterbak alleen meestal leuker dan Emir op vreemd terrein (hij is nog niet vaak op ander terrein geweest, en met waterbakken is dat best eng natuurlijk... XD) we zien wel, het gaat gewoon super leuk, en ik hoop vooral leerzaam worden (piano's zijn zo moeilijk... )
Miriam91
Geplaatst: 06-07-11 13:55
Wij zijn er rond 9 uur, dan kunnen we rustig aan doen. Doen jullie eigenlijk kalkoenen in? Mijne staat rondom op ijzers..
Miriam, ikzelf rijd er ook wel vaker en gebruik nooit stiften, veel is op zand en ik draai gewoon nooit te scherp. tenzij het dag(en) ervoor flink geregend heeft. Ik ga vrijdag nog ff het terrein op dus dan kan ik wel ff kijken.
Ik moet ff kijken hoe of wat, denk wel dat lukt om foto's te maken
Miriam91
Geplaatst: 06-07-11 14:11
Oké dankje! Dan doe ik het niet, de weersverwachting is vrij goed dacht ik
Idd, ik zat ook al na te denken over stiften... Neem ze gewoon mee, maar als het voornamelijk zand is heb je er toch niet veel aan... (En ik moet die gaten dan maar even leeg proberen te halen... -_-)
Ik rijd altijd na de waterbak, die op gras is (en 1 diepe op zandstuk), gewoon paar passen rechtuit en dan de bocht wat ruimer. Rijd vrij vaak op dat terrein en nooit stiften in
Ik draai daar ook altijd stiften in, ik ben daar al eens languit gegeleden met paard, dat wil ik graag nog een keer voorkomen. Het zijn bij mij niet alleen de krappe bochte, ook de joligheid van Ziack is een reden waarom hij zou kunnen uitglijden
Amber, gaat het hek van het terrein ook open om te parkeren of parkeren we gewoon op het zandpad?