Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Bon_Bon schreef:Mis ik iets?
lol
Bon_Bon schreef:ff wat anders tussendoor :p waarom komen jullie neit allemaal gewoon naar de western experience zonder fjord :p heeft niemand trailer voor nodig :p
Of een ander evenement ofzo :p
Kunnen we elkaar ontmoeten maar is stuk makkelijker te realiseren als wanneer iedereen zn fjord mee sleept :p
Vippie schreef:Bon_Bon schreef:ff wat anders tussendoor :p waarom komen jullie neit allemaal gewoon naar de western experience zonder fjord :p heeft niemand trailer voor nodig :p
Of een ander evenement ofzo :p
Kunnen we elkaar ontmoeten maar is stuk makkelijker te realiseren als wanneer iedereen zn fjord mee sleept :p
Prima idee waneer is dat ookalweer, weet niet of ik moet werken die dagen?
. we deden een buitenrit, en madam was op haar manier ergens bang van, dat kennen jullie denk ik wel, kop en nek erop, en alleen maar daarheen waar je baas NIET heen wil(achteruit dus). Stond daar toevallig een paal, iets korter dan haar benen. Omdat ze achteruit liep hadden we hem beide niet gezien. Zestond er dus op een gegeven moment overheen, met die paal tussen de uiers. Vliegt me ineens al bokkend en slaand vooruit! maar goed dat die paal geen gevoel heeft, oeps. Paard had gelukkig ook niks, en stierde na die aanvaring vroklijk verder....merry christmas
Vrolijk Kerstdagen allemaal!!1
niet veel in mijn handen gehad dus was trots

.
hahaha