Wauw, vooral het blauwe touwhalster vind ik erg mooi staan Reinou !
Thorak.. zo, die heeft flink gespaard haha !!
Ik wil het ook weten Suzanne, wat eronder vandaan komt
misz_mel
Geplaatst: 08-04-11 22:29
Had zilke maandag voor de les geprobeerd in te vlechten haha! Vond zelf nog best aardig gelukt, jammer genoeg op de helft van de les er al weer uit aangezien de manen net iets te kort en te dik zijn om goed te blijven zitten.
Hoebedoel je nieuwschierig
had geprobeerd het een beetje evenwijdig te verdelen haha, niet egt gelukt. Links zit er ook iets minder goed in maargoed
Deze vind ik leuk, me die witte manen zo vooral aan de buitenkant
Leuke he, lange manen Altijd goed tegen verveling..
Had dit dekkie al een tijdje, maar had m dinsdag voor t eerst gebruikt.. Hier een foto'tje van dinsdag op Angel met dr grasbuik (en vlecht bovenop dr hals)
HTM
Geplaatst: 08-04-11 23:29
heb vandaag weer eens geknipt
begin:
anderhalf uur later
Ben er weer trots op
Anoniem
Geplaatst: 09-04-11 09:56
Ooh, knappe Finnea!
Misz_mel, leuk gedaan die vlechten.
Nies_; Set staat haar goed, en die grasbuik valt best mee, haha.
vanTroje
Geplaatst: 09-04-11 10:29
Finnea haar chique hoofdje komt mooi uit met de touwhalsters!
Vooral het roze touwhalster vind ik haar goed staan, wat een knappe dame!
@ Marjan, idd van dat hoofdstel klopt dat het te hoog zat, had dit ook opgemerkt, hoofdstel stond nog op een andere lengte, beetje dom van mij
En wat een gave touwhalsters kwamen er trouwens voorbij! En die vlecht hierboven staat ook erg leuk moet ik zeggen! Verder leuke fjordjes weer allemaal! Heerlijk al die fotootjes
shannaaaa
Geplaatst: 09-04-11 12:50
Mijn fjordje gisteren na het rijden ook even op de foto gezet, gemaakt met telefoon dus mindere kwaliteit.
line18
Geplaatst: 09-04-11 13:00
vorige week even een paar mooie foto's gemaak van mijn kleine knappe ventje en mijn meisje maxi mijn kleine ventje heeft zelfs voor een keer een barpack op gehad die lichtjes aangesingeld was en hij vond het niet eng en leek het niet erg te vinden.
Nies_; Set staat haar goed, en die grasbuik valt best mee, haha.
Dankje Ja, klopt, hier valt t wel mee.. Je moet dr eens zien als ze echt pas net van de wei af komt Toen ik dr pas had was ze te dun doordat ze ziek geweest was, maar als ze net van de wei af kwam leek ze wel drachtig
Heb al een hele poos niet meer gereageerd, maar wat een leukerds! Hindraa Wat een liefie is dat zeg! En die manen van Thorak... Ik laat Nycke's manen denk ik ook maar groeien Morgen fotospam van (bijna schone ) Unycke?
ja idd,de mensen hier op stal denken wel dat het eerder komt,ze heeft ook al best een aardige uier. maar je weet nooit!
marjan1986
Geplaatst: 09-04-11 18:17
Wohhhh wat is boris gaaf!!! Nu ik die manen zie ben ik er helemaal zeker van dat ik ze laat groeien!!! Die van archy zijn nu rond de 30 cm, maar staan nog steeds iets omhoog.... Hoop wel dat ze nu een keer gaan vallen.
Vandaag ff een foto gemaakt van mijn mannetje die lekker aan het genieten is van het zonnetje. Oogjes half dicht en oortjes naar voren. hihi. hij kan wel lief zijn. Op de foto kan je niet goed zien dat de manen gaan hangen, lijkt zo net dat er nog een kam is.