Ik zal mij maar eventjes voorstellen

Zoals je in mijn profiel kan zien ben ik gek van Fjorden maar een eigen heb ik echter nog niet. Maar zit wel in de planning

Eerst wil ik mijn rijbwijs halen (7 april heb ik examen), in maart ga ik mischien nog wat menlessen volgen. Van de zomer weer 2 weken rondtrekken op mijn vaste vakantie pony. En mischien ga ik dan in nazomer als het de tijd is ga ik opzoek naar een leuke veelzijdig Fjord die goed bij mij past

Eigelijk heb ik al de pony gevonden die helemaal bij mij past

En als werk, werk ik in een ziekenhuis als medische technicus. Wat inhoud dat ik de verpleegkundige te hulp schiet zodra een appraat niet goed werkt of lijkt niet goed te werken.
Maarja voor op dit momentzit ik wel beetje in zenuwe voor met autorijden. Ik hoop zo mijn rijbewijs in 1 keer te halen. Wantja ik wil zo graag is alles eerst op orde hebben voordat paardje komt.
En voor gene die zich afvragen, ik hou mij nog maar 2,5 jaar met paarden bezig. En ondanks dat kort lijkt zijn meeste schijn ik volgens meest mensen super te doen. Al heb ik ook wel mijn zwakke kanten waar ik laats weer tegen aanliep