Gister maar weer eens de manen van Ulrike geknipt.. Helemaal aan het begin, voordat we ze verzorgden was het zo: zeer ontploft dus... Ze heeft trouwens echt rotmanen om te knippen zei de eigenaar ;P Ze vallen echt altijd om Toen had ik ze geknipt, voor mij de eerste keer dat ik manen in een boog knipte dus nog niet helemaal mooi maargoed, het groeit wel weer aan En gister weer even bijgeknipt, en al wat beter vind ik. Nog lang niet perfect natuurlijk, en ik heb zelf het idee dat het hoogste punt verder richting schoft had gemoeten?
kyara1989; mooie foto's! MarloesNatje; ja had iets meer naar achteren gemoeten het hoogste punt maar dat komt idd wel goed Jodi93; leuke deken irisloove; mooie foto XxDiandraxX; je kleine meid kan best goed lopen en blijft een leukerd om te zien
Bedankt allemaal! Ik blijf hier natuurlijk wel gewoon mooie fjordjes kijken.
marjan1986
Geplaatst: 30-09-13 15:26
Jeetje wat rot Niwla!!!! Heel veel sterkte. Dan kom je raar van je paardje af. cool springfoto's Sanne vie en Sanne angs!!!!! Wat een leuke gra baby pown! Hij die HH staldeken ligt toch wel erg mooi! Zat er bij archy ook aan te twijfelen. Maar was bang dat hij niet lekker zit bij schoft en borst. Toppie Jo van je 2 wp! . Archy zijn nieuwe halster .