Sjol heeft besloten niet de eerste te willen zijn, vandaar dat het nog binnen zit... zucht... Ach... ze mogen de wei toch nog niet op, dus gelijk heeft ze...
Sjol ziet er goed uit hoor!! Wel gelijk hier met foto's spammen als het veulen er is he? Spannend!
annetteinka
Geplaatst: 30-03-11 21:43
Wow wat een lief aankomend moedertje! Zo mooi rond buikje. Spannend! Wanneer verwacht je het veulen, duurt vast niet lang meer? Foto's altijd welkom!
mairead
Geplaatst: 30-03-11 22:52
Sjol heeft zo'n lekker bekkie! Samen met het veulen van Ravina (van Snoevie), is het veulen van Sjolvir 1 van de veulens van dit jaar waar ik ontzettend nieuwsgierig naar ben! Maar; ligt het nu aan mij of heeft ze op die 2e foto een enorm dikke borstel met manen? Is dat altijd zo? Zo ja; dan zal je wel flink wat tijd kwijt zijn aan het knippen, of niet?
Knappe man hoor die RUbis, volgens mij is dit de eerste "echte" rij foto die we van jullie samen zien?! Erg leuk, vind jullie ook een leuke combi samen.
Leuk topic gezien van Caspian.
Boris, voorbij zien komen als ridder paard, erg leuk hoor
Tsjallien heeft ook al een aardig buikje zeg en een erg mooie voorpluk!
mismijk: wat leuk vooral die als ridder te paard! Zoek nog inspiratie voor mijn meiden (14 en 9) voor verkleedwedstrijd in mei.. wie weet .. vorig jaar gingen ze als bosjesvrouw (paard als zebra geschilderd) en politie te paard. We hebben nu wat minder inspiratie nog goede ideeen iemand?
heb ook nog wel een leuke! Zal de foto zo opzoeken!
marjan1986
Geplaatst: 01-04-11 10:43
Gevonden!!! Ben 2 jaar terug als baby geweest. Was ook voor de paarden vereniging. Had er nog van dat lekkere baby jengel muziek bij, dus iedereen lachte zich kapot!