Zoo, na tijden meelezen en kijken wordt het weer eens tijd dat ik me hier weer meld.
Leuke foto van Floyd, zag dat hij goede resultaten had op de keuring, gefeliciteerd! Vera is een knapperd zeg! Leuke foto's van Schum! Rusty886, mooi dat je wedstrijd zo goed ging. Hurby en Lindia zien er goed uit idd. Zag dat Angs haar manen er af waren, hele verandering haha! Weet niet wat ik mooier vindt, maar praktisch is dit wel.
En Vie weer, is al 2 maanden geleden, maar had ze nog niet laten zien.. tijdens het crossen. Laatst zijn er ook nog wat foto's gemaakt, die komen binnenkort.
Ik verlies 9 vd 10 keer mn beugels boven de sprong en ben bang dat ik er naast flikker als ze dr schijnbewegingen oefent, waardoor ik er niet genoeg aan rij, waardoor ze juist gaat weigeren Dan te bedenken dat ik zo ooit een B parcours heb gesprongen, soort van dan
San_ner; bedankt! en mooie spring foto's!! nies; ach dat komt wel een keer goed ik vindt springen ook heel leuk alleen heb een paar nare ervaringen waar door ik nu niet hoger als 70 durf te springen terwijl ik vroeger handig 1 meter sprong maar dat komt denk ik ook ooit wel een keer goed
Nee eronder! Het uiteinde is lang, die hangt erover
BenteMaxime
Geplaatst: 26-09-13 19:22
Even een bijleespost: 108: Foss: Wat een lieve foto! JessicaChico: Mooi die foto met die regenboog op de achtergrond! ydnew: Wat een ontzettend lieve foto die met je dochtertje! IndianLady: Leuke fjord loisenpien4: Pien is zoooo knap! Nies_: Zoals ik al eerder heb gezegt, de mooie manen van Angel! Maar dit is een stuk praktischer.
109: Kayleigh_: Schummie heeft toch zo'n leuk koppie! Marcella: Mooie deken, en leuke fjord! sitaenik: wat een leuk koppie heeft Ayla! TanjaxBas: Leuke fjord! En mooie boog! MarloesNetje: Leuke foto! En ik vind blauw leuker! S_imonee: Leuke fjord Samblabla: Haha, leuke foto! Jodi93: Floyd is knaaap! Dorine92: Mooie foto, netjes! Kayleigh_: Leuk dat je vriend erop ging rusty886: Leuke foto's! Ene kant vlechtjes, andere kant matje? Haha, grappig! mevrouwsanne: Ziet er zeker lekker uit! Madje1992: Mooi zadel! Kayleigh_: Zeker een hele leuke foto van jullie!! SecretLIN: Ze mogen best wat vrolijker kijken hoor... haha
111: mevrouwsanne: Haha, leuke foto! Bomproof:) San_ner: Héle gave foto's!! San_ner: Heeft ook een mooie bos manen hangen zie ik.. 2e foto is ook leuk! Kayleigh: Weer wat leuke foto's van Schum!
Ben een stille meelezer, lang geleden dat ik wat gepost heb. In verband met stage moet ik helaas stoppen met Fjordy verzorgen.. Vind het ontzettend jammer en waren juist net zo lekker vooruit gegaan, maar het gaat gewoon niet meer lukken op de donderdag. Dus dit is even het laatste wat ik hier voorlopig ga posten, helaas! Nog 3 foto'tjes van een shoot die we een tijdje geleden gehad hebben!
BenteMaxime; ja dat klopt heb je goed gezien wilde een beetje orgineel zijn en is volgens mij goed gelukt hihihi. en trouwens hele mooie foto's van jou en fjordy!!! jammer dat je moet stoppen!