Nou ik zal me dan ook maar ff voorstellen Ik ben Caroline en heb mijn fjordje vanaf maart 2006 Genaamd jody een merrie van 8jr oud. we rijden veel dressuur en af en toe een buitenrit..
Ik heb van zomer 2004 tot en met de lente van 2005 Lady (6jr oud) verzorgd. Ze kon nog bijna niets maar heb haar flink wat dingen bij kunnen leren en springen konden we als de beste tot en met 80cm. Haar afstamming weet ik niet.
Sinds vorig jaar zomer verzorg ik nu Winnie, zij is momenteel 5 jaar oud en haar moeder is Nikkie (aanwezig bij ons op stal, evenals haar volle broer Vidar), vader ken ik niet. We trainen op het moment op ongeveer L2 niveau vanaf helemaal niets, maar zitten eventjes weer in een dipje. Springen vindt ze ook erg leuk en doen we tot en met ongeveer een halve meter en heel soms omdat ik haar niet teveel wil belasten.
hallo ik ben karima ik ben 15jaar in januari 16 en ik ben al 4 jaar in het bezit van een hele lieve fjorden merrie Amor ze is ongeveer 9jaar en staat in rotterdam
Haal hem ff weer omhoog ivm dat andere topic. Tsja het verhaal van Nor. Bij het begin beginnen dan maar. Toen ik een jaar of elf was heb ik gereden in een manege, niet de allerbeste maar je weet niet beter. Heb drie jaar daar gereden maar ik vond dat ik een beetje stil stond kwa paardrijden. Heb toen diverse verzorgpaarden gehad, maar toen ik mn opleiding ging doen kwam ook dat op een zijspoor terecht. Nadat ik mn diploma had ging het echter weer jeuken. Ik had altijd al willen western rijden, maar ja in de Randstad wordt daar niet veel aangedaan. Gelukkig vond ik dan toch wat ik zocht in Nieuwekerk aan de IJssel. Een vriendin van mij kreeg toen een verzorgpaard (in Dordt). Ik vroeg aan haar of dat zij voor mij eens rond wilde vragen waar dat paard stond. Dat heeft ze gedaan. Er stond een fjord en die verzorgster was ermee gekapt ofzo. Dus ik een afspraak met de eigenaresse gemaakt. Eerst maar eens kijken of dat het klikt tussen ons en warempel dat deed het. Sindsdien verzorgde ik Norrie. Na een tijdje kwam toch het verhaal naar boven dat het niet goed zat bij haar (financieel gezien) en speelde ze met het idee om Nor te verkopen. Ik baalde als een stekker natuurlijk. TOTDAT ze vroeg of ik hem niet wilde heben. (Als ik heel eerlijk ben had ik nooit zelf voor een fjord gekozen, maar toch.) Leuk dacht ik maar waar haal ik dat geld vandaan, zei ik tegen haar. Nee je hoeft hem niet te betalen, we willen hem aan je geven. (WAT!!!!) Tuurlijk zei ik ja, nadat mn ouders dat ook zeiden . Dus sinds 26 juli 2005 is Knorremans van MIJ. Meer foto's in mn profiel ofop fjordenwereld. Nor wordt recreatief bereden, maar ik ga volgend jaar wel een keer een ondelinge wedstrijd doen. Mensen bij mij op stal willen hem ook een keer zien op een keuring, dus misschien volgend jaar op dag van mens en dier.
nouw ik heb ook en fjord genaamt rijan hij is 10 jaar ik heb van af ze 5de gekocht bokt. hij is heel lief maar soms egt en draakje hij is heel leergierig ! zijn vader is brusvein moeder minerva hij loopt op dit moment m1 +9 winst ik hoop 3 december me laatste winst te rijden dan zijn we m2 nouw meer info profiel of pm me even en rij foto van me wetstrijd en een hoofd fot0!
Hee Ik wil hier mijn vz fjord ook voorstellen Ze is een 18 jarige merrie en ik verzorg haar nu ongeveer 4 maanden Ik verzorg haar met nog een meisje en dat is heel gezellig! De eigenaren hadden haar pas 2 weken toen ik haar kwam verzorgen De vorige eigenaren deden niet zo veel met haar en reden alleen voor de lol We zijn nu bezig om haar wat dressuur aan te leren maar dat is heel moeilijk We hebben een moeilijke tijd achter de rug want ze moest erg aan ons wennen Nu gaat het weer goed en we rijden vaak Dressuur Voor de afwisseling springen we nu ook heel vaak en het gaat steeds beter En wat niet mag ontbreken: Zonder zadel! Het rijden is nog erg gespannen zoals je zometeen wel ziet maar we zijn hard aan het werk A.u.b. geen reacties over de voorpluk want die knip ik zelf niet Hier zijn de foto's:
Standfoto Ik op Wobke.. Niet helemaal maar ik vind het tot nu toe wel de mooiste foto
Heb Aart volgens mij al een keertje een beetje voorgesteld maar toen was hij nog niet van mij. Nou hier nog eens:
Aart is een fjorden ruin van 2 jaar en 8 maanden. Geboren op 8 april volgens mij 2004. Heb hem sinds 21 oktober 2006. Het is een super schatje! Ben echt helemaal verliefd op hem hij is nu 1,45 maar word nog wel groter. Wil graag met hem in de sport komen Aart kan iets 'bijzonders' hij kan zitten niet op commando maar uit zichzelf soms gaat hij gewoon ffe 10 minuten of langer op zun reet zitten en lekker slapen Oja Aart en ik wonen in frankrijk hij is hier naartoe gebracht. Zelf woon ik hier 7 jaar. Zal ffe wat foto's van mijn fjorden kanjer plaatsen
Heb nu sinds twee jaar een fjord. Genaamd Gert ( Usgerth) hij is 7 jaar oud en doe van alles met hem, maar het nieuwe jaar ga ik een poging doen om wedstrijden met hem te starten. ( dressuur). Ben erg benieuwd wat dat gaat worden. We doen het gewoon voor de lol en we zien wel verder. Hier twee mooie foto's van mijn superknollie.