Hey, ik heb net gezien dat wupke en vjell dus die zelfde opa hebben! Ik vind vjell echt zo super en jij ook nog steeds fan van wups? Ik zal hem even taxeren voor je :p vjellko-mini: 1775
degene die zonet plaatste, misschien kun je wat meer info geven? Ik heb een verzorfjord.
Hij heet Rio de Janeiro( Gewoon Rio). Hij is dus een fjord. Hij liep met zijn vorige eigenaresse L2. Hij is makkelijk te verzamelen en buigen(wijken, schoudervoor is ie heel braaf bij). Maakt een nette sprong( alleen parcoursjes met kinderen gedaan). Hij is de ideale lespony. Gaat goed samen met andere paarden en super braaf buiten rijden. Kan netjes achterwaarts en begin van travers word hem aangeleerd. Hij heeft geen papieren en is 12 jaar. Geen aftekeningen.
naam: Dito - ruin moeder: Lia vader: Ardalsrappen vader moeder: Lars L180 leeftijd: 28/6/02 (bijna 4 jaar) hoogte: Goh.. 1.44m schat ik
Dito is nog een heel speelse fjord. Hij is in de koets geleerd bij de persoon waar hij een jaar verkocht aan geweest is, dus ik veronderstel dat hij ook verkeersmak is. Omdat hij nog zo speels is, en we hem hals overkop terug gekocht hebben, is er verder nog niet veel mee gedaan. Hij kent het longeren en heeft ook al vrij gesprongen, waar hij echt aanleg voor heeft, dat zeide ook de mensen van het stamboek die hem in.. oktober/november nog zijn komen keuren omdat zijn vader voor het leven goedgekeurd wou worden als dekhengst. Dito is opgegroeid zonder moeder, maar hier merk je echt niets van, en heeft ook geen achterstand. Verder heeft hij 3 zeer goede gangen als ik hem zie lopen en is hij heel lenig dus voor dressuur zou hij ook heel geschikt zijn. Ik heb een 3-tal keer op hem gezeten en een paar rondjes gestapt en hij reageerde hier niet op. Verder komt hij naar je toe gelopen als hij je ziet en is het een echte knuffel. Hij heeft ook enorm sterke hoeven volgens de hoefsmid, iets wat hij zeker niet van zijn moeder geërfd heeft.
Foto’s
Hier is hij denk ik..2 jaar/2 jaar en half ongeveer en op de onderste 3 jaar en half.
Dito: 1500 Mis peggy je hebt Wupke op 950. Dat is je eigen mening hoor maar ik persoonlijk vind het wel heel erg weinig ik heb haar licht mak gekocht voor 1250!
Hi wat een grappig topic ik ga eerst me foto van me fjord plaatsen en dan ga ik taxeren
hier is Wampie een merrie van 4 jaar oud wordt dit jaar 5 ze is best pittig om te rijden maar buiten des te braver super verkeersmak en ze heeft papieren