Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marjan1986 schreef:moet je paard perse nageeflijk zijn in de zadelproef? Heb vandaag met gewoon dubbel gebroken bit gereden en daar loopt hij lekker ontspannen op alleen is niet nageeflijk, hij heeft zijn tong er ook niet over gedaan! En mogen bit ringen wel?
Amber_ schreef:Naja een paard dat nageeflijk loopt, krijg wel wat hogere punten dan niet.
In igg bij de hengsten. Misschien wat strenger zijn daar ?
marianne1980 schreef:Ik heb vóór A in draf ook ruim opgevat als vóór A, volgens mij ging ik ergens op de lange zijde al terug naar draf (heb er geen commentaar op gehoord...)
marieke67 schreef:Wij gaan donderdag ook naar Wijk bij Duurstede met Bjarne en de menproef bewaar ik dan voor volgend jaar. Ik ben benieuwd wat Bjarne gaat laten zien. De dressuurproef zal niet zo'n probleem zijn en de buitenrit ook niet. Kwam net op straat echt zo'n mega grote oranje graafmachine tegen. Die kwam ons met zo'n bengelende gigantische schep tegemoed en reed op 1 meter afstand langs...Bjarne gaf echt geen krimp. Mijn zoon van 9 zat erop ik liep er naast. Dan denk ik voor mij heeft ie zijn aa al bewezenWe zien wel...meer als je best kan je niet doen en het blijft een momentopname.