Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Troelaatje schreef:marexvictor: welkom en leuke poownie!
share: ook welkom!
vippie: hij is echt sexy hoor! mn merrie zou zeker voor m vallen..![]()
ik ga vrijdag 20 maart naar equitana. en dr is nog niemand geweest marexvictor.... het begint pas morgen.![]()
ik heb vanmiddag Roëla geschoren. heb in oktober/november voor het laatst geschoren en wou eigenlijk nog eventjes wachten, maar kootwijkerbroek komt eraan dus de jas is (bijna) helemaal uit.
heb haar hoofd, benen, zadelplek en buik niet geschoren. heeft ze nog een beetje dons over..![]()
ik moet altijd wel lachen als ik ga scheren..
ze staat gewoon te wachten tot ik klaar ben. dat scheerapparaat interesseert haar geen reet. en eigenlijk is al dat gekriebel en gejeuk best lekker. dus ze staat heerlijk met die bovenlip: ooeeehhhh!!![]()
![]()
lieve brave poownie.
omdatt ik endurance rijd is het voor de hartslag van belang dat ze goed haar warmte kwijt kan. ik heb oktober/november wel geschoren maar het weerhoudt de vacht er niet van om gewoon weer lekker aan te groeien in de winter...

een thuiswedstrijd ook nog 
net niet in de prijzen das wel jammer maar we zijn heel blij
nog 6 te gaan
volgend weekendje even rust en die weekend van 29ste hebben we eeen L1 onderlinge wedstrijd
dus we hebben er wel weer zin in