Dj strekt lekker ! en wow wat ziet Wicking er nog goed uit zeg!
CindyUniek
Geplaatst: 26-05-10 17:44
Amieey schreef:
Dj strekt lekker !
dankje kreeg ook van de fysio te horen dat hij heel soepel en los is in zijn lijf en dat hij waarschijnlijk wel leuk kon bewegen, toen zei ik al dat dat wel aardig klopt
Jalenka, dit weekend toen ze dacht dat we met Githa kwamen om haar de weide op te zetten (niet dus)
Githa, de mooiste foto van de zondag dit is dus een beeld dat je krijgt bij he aanspringen in galop van draf ben blij met haar achterbeen gebruik en is voor mij toch wel bergopwaarts gesprongen ze was wel ietsje vuil, maar ja tis een fjord he
floortje... werd toch vandaag gecastreerd? goed gegaan?
zijn manen zijn al lang! en de krulletjes eruit
BabyBell
Geplaatst: 28-05-10 19:13
Zavander: die is ook schattig
Kristelhans: officieel heet hij Zenna. Vader is Hayo, moeder Lisa. Moeders vader is Eros.
Verder: bedankt allemaal! Paardje heeft voor ik hem kocht een half jaar niks gedaan, dus de bespiering is nog niet optimaal...maar dat komt nog wel foto's met mn mobiel gemaakt...
zavander
Geplaatst: 28-05-10 21:53
CindyUniek schreef:
floortje... werd toch vandaag gecastreerd? goed gegaan?
zijn manen zijn al lang! en de krulletjes eruit
ja hij is vandaag gecastreerd
alles is goed gegaan... heb op film:P morgen nog keer terug voor controle... hij staaat over dag in het land en s avond op stal...
kristelhans
Geplaatst: 28-05-10 21:54
Penny Beer gisteren met mij..(foto's maken met je mobiel met een heul zwaar, slapend hoofd op schoot is moelijk!)
En een tijdje terug (week of 2,3) Beer met een typische pretbek!