@ troela, ik officeel weg uit Zwolle, but that's a long long long time ago....
Pracht baby rapportage met stiekum om de hoek kijkende mams. Nieuweling welkom!
Laatst bijgewerkt door Sjolvir op 13-03-09 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Sparky10
Geplaatst: 13-03-09 18:23
Tasssss gefeliciteerd met je bejaardag !! en met je verhuizing vandaag
Flurk ook lekker buiten geweest , ik ook twee keer hahah 1e keer alleen en tijdens het crossen kwam ik twee stalgenoten tgen dus daar ff stukkie met mee gehobbeld , daarna weer lekker alleen verder gegaan En toen ik terug kwam naar stal kwam ik een vriendin tegen eigenaar van spark zijn vriend die ging ook nog het bos in stappen , aangezien spark niet uitgestapt was ben ik met haar nog mee geweest . Heerlijk !
Ik was vanmiddag met oompje nog even naar stal gegaan, hing er een kadotje aan blond haar stal . Vriendin had foto van mij en blond uit geprint en bij blond op de foto een hoedje met 1 erop en een big smile gemaakt. Er hing een wortel aan voor blond, zo lief .
Volgens mij vind blond het wel leuk op haar neiuwe stal. Ik kwam aan lopen en riep "Dropjeee" kwam dat kopje uit stal allemaal hinniken . Dus lekker appeltjes geven en muesli en nog hooi voor vanavond en hooi voor morgen ochtend klaar gelegd en gekroeld en toe weer naar huis .
Heej, Jaa ik wil ook graag mee kletsen. Heb een 13 jarige fjordenruin van 1.43 m. Ben echt helemaal gek van het ras Hier al een fotootje van mijn teddybeer ::
Flurk heerlijk buiten gereden met stalgenootje. Share en MarexVictor welkom. De stoere bink van Vippie komt even langs. Ga zondag 22 maart naar Equitana.
Zo ook heerlijk buiten gereden. En heb dus volgens mij behoorlijke hooikoorts, want heb bijna de hele rit zitten janken, snotteren en kiebelneus.
Amber_
Geplaatst: 13-03-09 23:39
Ik ga op KoudBloed dag Woensdag
Troelaatje
Geplaatst: 13-03-09 23:41
marexvictor: welkom en leuke poownie! share: ook welkom! vippie: hij is echt sexy hoor! mn merrie zou zeker voor m vallen.. ik ga vrijdag 20 maart naar equitana. en dr is nog niemand geweest marexvictor.... het begint pas morgen.
ik heb vanmiddag Roëla geschoren. heb in oktober/november voor het laatst geschoren en wou eigenlijk nog eventjes wachten, maar kootwijkerbroek komt eraan dus de jas is (bijna) helemaal uit. heb haar hoofd, benen, zadelplek en buik niet geschoren. heeft ze nog een beetje dons over.. ik moet altijd wel lachen als ik ga scheren.. ze staat gewoon te wachten tot ik klaar ben. dat scheerapparaat interesseert haar geen reet. en eigenlijk is al dat gekriebel en gejeuk best lekker. dus ze staat heerlijk met die bovenlip: ooeeehhhh!! lieve brave poownie.
Vippie
Geplaatst: 14-03-09 08:54
Troelaatje schreef:
vippie: hij is echt sexy hoor! mn merrie zou zeker voor m vallen..
Hmmm in het najaar maar ff die kant op komen dan Weekend van holten zitten we weer bij Helga.