Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mismijk schreef:Ja, Boris is geschoren! Met een hartje op zijn kont
. Was echt geen doen meer, helemaal nat na het rijden
.
Boris heeft echt een enorme mond, hij heeft een 14.5 bit, maar zijn 15cm bit ligt eigenlijk beter. Zei zo'n verkoopster in ruitersportzaak dat fjorden meestal 12.5 hadden. Nou, mijne niet
mismijk schreef:Ja, Boris is geschoren! Met een hartje op zijn kont
.
Boris heeft echt een enorme mond, hij heeft een 14.5 bit, maar zijn 15cm bit ligt eigenlijk beter. Zei zo'n verkoopster in ruitersportzaak dat fjorden meestal 12.5 hadden. Nou, mijne niet
marjan1986 schreef:mismijk schreef:Ja, Boris is geschoren! Met een hartje op zijn kont
.
Hahahah, toeval, archy is ook geschoren heeft ook een hartje op zijn kont!!!En hij heeft dan wel een klein koppie maar hij heeft ook 14.5 kwa bit! Moet eigenlijk 15 hebben, maar 14.5 is al moeilijk te vinden, laat staan 15! Ze lachten me compleet uit toen ik zei dat ik voor een fjord 14.5 half nodig had, dat werd alleen maar verkocht aan belgen zei ze uit de grap. hahahahahhahaha.
HTM schreef:dan snap ik die bit maat wel.![]()
Mijn fjordje is 1.30 (dus erg klein) maar een super breed hoofd.
Wel gewoon cob maat hoofdstel