Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TanteFlavie schreef:Heb er vandaag een uur aan gepoetst om hem weer toonbaar te maken voor een rit... Hij begint goed te verharen, Max niet, die verhaart nog niet. Max kwam proper uit de weide, dus was vlug proper.... Winnie... zucht zucht zucht zucht enz....
Het belangrijkste was dat we enorm genoten hebben van onze buitenrit... Max heeft enkele "vreugde" bokjes gemaakt, Winnie was vandaag ook geweldig in vorm... al was het door de koude en de regen al een maand geleden dat ze "gewerkt" hadden...
Het zonnetje scheen, het bos was prachtig, we hebben een buizerd een konijntje zien vangen en een torenvalk heeft zich op een muis gestort...
Thuisgekomen... hebben we ze gedroogd en zijn ze een modderbad gaan nemen.... dus... heb ik nu twee modderpaardjes in de weide... het leven kan mooi zijn!
uudje schreef:Esmir, nou het is niet te zien nee, ik zou zeggen een tinker, maar aangezien je hem al eerder hier neerr gezet hebt en ook al een topic hebt over hem toen je hem net gekocht had wist ik inderdaad dat je paard een kruising tinker X fjord was, maar dat ie niet 100 % fjord is is denk ik wel te zien