Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmir schreef:Jeskim: leuk een kleine anton, ik ben benieuwd! Ze heeft inderdaad een behoorlijke toeter![]()
De merrie van een vriendin van mij, mn draagmoedermerrie moet nog tot 6 juni en die is ook al zO dik, ik begin steeds banger te worden dat er Toch twee in zitten hahaha!!
Ik word steeds jaloerser op al die sneeuw, ik zal zo een foto uploaden van dat zielige beetje wat wij hebben..
Jeskim schreef:esmir schreef:Jeskim: leuk een kleine anton, ik ben benieuwd! Ze heeft inderdaad een behoorlijke toeter![]()
De merrie van een vriendin van mij, mn draagmoedermerrie moet nog tot 6 juni en die is ook al zO dik, ik begin steeds banger te worden dat er Toch twee in zitten hahaha!!
Ik word steeds jaloerser op al die sneeuw, ik zal zo een foto uploaden van dat zielige beetje wat wij hebben..
Bij Tea zijn we in het begin ook wel eens bang geweest voor een tweeling, we hebben ook al eens goed nagerekend of ze toch niet eerder uitgerekend was, hihi.. Altijd nog gewoon maar 1 veulen uit gekomen!!
Bij Jeskim, mijn oude merrie, ook wel gedacht aan een tweeling, dat was toen Elvis werd geboren. Ze had een behoorlijke buik en toen kwam er een heel klein veulentje uit, echt heel klein!! Mijn vader zei al, zou er nog een komen?? En hij was serieus! Maar het is er bij één gebleven en Elvis is uitgegroeid tot een flinke fjord, dus zelfs dat zegt nog niets..
In veel vruchtwater zitten ze wel lekker veilig natuurlijk!!