@ Barron, wat is de achtergrond achter jou fjord? lijkt enorm op maks!!
Finnea
Geplaatst: 14-03-11 20:58
Leuke crossfoto's zie ik voorbij komen van Andor en Ziack!! Ontzettend stoer, ik zou dat dus echt niet durven met mijn springangst
Haha geweldige actie van Linka Echt een fjord hoor...zo gaat Woudina (de moeder van Finnea) er ook gerust bij liggen als ze het ergens niet mee eens is. Vorig jaar bv. toen de hoefsmid haar ene voorbeen wilde bekappen
Wát een gave foto van jou en Toot Amber maar volgens mij kan Toot sowieso niet lelijk op de foto staan Finnea ruilen tegen Toot? Hmmmm verleidelijk....denk alleen dat we er beide niet gelukkig van gaan worden, want ik ben meer een merriemens en jij hebt duidelijk meer met hengsten/ruinen
Leuk koppie heeft die van jou stagediver! Ook een Timor toch? Kun je wel zien vind ik
Verder bedankt voor alle leuke reacties op Finnea! Ben zelf ook enorm blij met haar. Ik heb haar ongezien gekocht, maar tot op heden nog geen moment spijt van gehad. Af en toe heb ik wel eens gedacht, ohjee waar ben ik aan begonnen met zo'n jong paard, want ze heeft af en toe haar uitspattingen wel... Maar als ze me dan weer aan kijkt met die prachtige ogen van haar, dan ben ik het ook alweer vergeten hoor
@ Mairead & Pumi: Finnea is al 2x naar de keuring geweest, als veulen in 2009 en als jaarling in 2010. Als veulen had ze net een B-premie met 34 punten, omdat ze geen pas normaal wilde stappen. Haar moeder was ziek en wilde nauwelijks vooruit, dus daar werd ze enorm druk en vervelend van.. Verder had ze wel nette punten op type en lichaamsbouw Vorig jaar is ze als jaarling opnieuw geweest, helaas kreeg ze een paar weken voor de keuring opeens last van piephaken waardoor ze (terecht) een bemerking op het beenwerk kreeg, maar wederom met nette punten op type en lichaamsbouw. In totaal had ze een A-premie met 36 punten. Ze is sindsdien alleen maar mooier geworden, dus ik hoop dit jaar stiekem op een puntje meer. Alleen zijn haar piephakken nog niet echt verdwenen, maar we zullen zien of we het met haar andere positieve punten een beetje kunnen compenseren. Het blijft toch een jurysport natuurlijk
@ Zavander: Dan zullen Florians benen idd. wel zo donker zijn als ze op de foto lijken Finnea is van 19-06-2009