Wat een plaatje die Haakon en inderdaad een aparte kleur lijkt wel schimmel dat is echt een aparte zo zie je ze niet vaak
Jildau
Geplaatst: 27-04-10 18:51
Hey!
Ik ben hier al een poosje aan het meelezen en foto's aan het kijken want ik wil misschien een manegepony kopen, en ja het is een Fjord. Ik twijfel nog enorm hoor maar ben benieuwd wat jullie van hem vinden!
Dit is mijn bijna-eigen (ik rij en verzorg hem elke dag, de eigenaresse komt nooit meer!} 14-jarige fjord; Nirvano.
En hier is hij de rechtse, haha logisch omdat het hier over fjorden gaat.
Jildau
Geplaatst: 27-04-10 19:25
Yoline schreef:
Wat een schatje Jildau! Ruig kapsel heeft ie Kun je meer over hem vertellen?
Op de manege weten ze niet goed hoe oud hij is maar aan z'n letter te zien zal hij dit jaar 13 worden. Hij is helemaal gek op buitenritten maken, dat vind 'ie geweldig. En tsja verder is hij grappig. Hij snapt de paardenknoop dus maakt zichzelf altijd los en zulke geintjes.
13 is een prima leeftijd toch Onze Karlien van 20 is nog net zo voorwaarts als een driejarige, alleen ietsje strammer dan... Wij hebben hier ook zo'n grapjas staan die haar knopen los kan maken. Zet haar dan ook standaard vast met een hele lastige knoop. Ze houden je wel scherp hoor, fjorden
Gister hadden Ygor en ik onze eerste dressuurwedstrijd, we zijn eerste geworden met 177 en 182 punten . Het regende tijdens de proef, vandaag die rare spikkeltjes
Ronya, 13, moeder Frieda, vader Mickel, eigenwijs, vreetzak
En nog eentje van haar ontzettend ondeugende koppie. Uiteraard wist ze een hap gras te pikken onderweg, zoals je kan zien :"D http://i41.tinypic.com/30szxvc.jpg