Prachtige foto's !! fjord is mijn favo ras Leuk topic
marjan1986
Geplaatst: 29-08-13 12:59
Schattige foto's van Freek! In mei heb ik een fotoshoot met mijn andere paard gehad. Archy kon niet helaas ivm zijn blessure. Maar toch mocht hij toen ook ff zijn box verlaten om voor de camera te verschijnen.
kiara_xxx; dank je! maar de pad is van een vriendin die ik altijd in beslag neem maar vindt ze ook niet erg en zit idd heel erg fijn. en ja moest helaas weer even vlechten want er zitten weer nieuwe haargroei bij wat ik meteen goed wil hebben zitten maar zijn manen los is heel mooi om te zien bij hem (vlechtjes maken hem lekker schattig ) marjan1986; dank je wel! en een hele mooie foto is dat van Archy!! en wat kijkt hij toch lief!
Maar mijn rijbroek dan weer wel. Ik vind dat je trots op me kan zijn!
Psst, ben je nog niet overtuigd? Bekijk deze link dan even. http://5.media.hyves-static.net/1540094 ... 94844.jpeg Behalve dat hij daar ehh.. niet formaat kan-je-de-wei-uit-rollen heeft, schreeuwt de rest van deze foto: VLOEKT!
@jorinda, wat een mooi hoofdstel!! van waar heb je dat
swikker
Geplaatst: 31-08-13 20:12
Ik lees weer even mee, alle berichten zijn even grappig, Fjorden..grappenmakers....zo ook mijn Fleur, ook wel "drollie" of "eigenwijze drol" (als ik boos ben) genoemd. Afgelopen week is mijn jongste zusje op ponykamp geweest...bij mij..... juist ja. Ze heeft leren paardrijden op mijn fjord, en mijn fjord heeft me weer flink laten lachen Voetjes geven doet ze steeds moeilijker en doe ik tegenwoordig met een clicker, maar het vervelende/ grappige aan Fleur is dat ze PRECIES weet WIE en WANNEER diegene haar been vastheeft. Ze hield bij mn zusje natuurlijk -letterlijk- haar poot stijf om gek van te worden. Hebben jullie ook dat je fjord erg snel te dik is in de zomer? Fleur heeft nu een graasmasker om en dat scheelt zoveel! Ze heeft weer appeltjes! Vorige week lag het masker ergens in de wei en ik zag het ook meteen aan haar buik, snif. Tips?????? Morgen gaan we een nieuw bit uitproberen voor buiten, wat we hopelijk later in de week ook écht buiten kunnen proberen. Tips???? ( zondag is veel te druk hier) Ik wens iedereen een fjordtastisch weekend toe!
Marcella
Geplaatst: 31-08-13 20:25
Jorinda dat word dan toch nog bij passende beschermers erbij kopen hoor. Dit kan gewoon niet.
Hoi Swikker, dit is een fototopic. Vragen kun je stellen door bijvoorbeeld een nieuw topic te openen in het Fjordengedeelte of in een van de huiskamertopics uit de beginpost.
XxDiandraxX
Geplaatst: 31-08-13 21:58
ik en Jinera op ons knapst.. wat word ze al groot..
Jankeke
Geplaatst: 31-08-13 22:31
XxDiandraxX schreef:
ik en Jinera op ons knapst.. wat word ze al groot..