Buffel Chiem Tinka die lekker van het zonnetje staat te genieten! Wauuwww wat een voorplukken van Marianne en Ulmar En slaperige Ramon, haha.
TolineS
Geplaatst: 22-03-12 08:56
Afgelopen zondag heb ik Dexter verhuisd naar een nieuwe stal. Samen met een stalgenootje die ook verhuisde zijn we onder het zadel erheen gereden. Mijn 2 mensenmannen groot en klein waren ook van de partij! Manlief Erik vind het altijd leuk om Dex zijn oren te gebruiken als gaspedalen?? Whaha, en Dex? Die vind alles prima! Zolang ie maar met zijn neus over de grond kan , er kan immers nog wat te eten liggen !! En van de baas mag dat!! Van mijn niet hoor hahaha!!
Chiem vandaag Oh ik rijd altijd met cap, maar was hem al aan het uitstappen, ff voor de foto cap afgedaan (ohh en let niet op mn laarzen, lipica's zijn bijna klaar )
Haha je laarzen waren me echt niet opgevallen dat het geen dure dingen waren hoor Corien Al had je gezegd dat dit wel Lipica's waren, dan had ik je nog geloofd hahaha. Knappe Chiem & Floyd
Anoniem
Geplaatst: 23-03-12 18:47
Lieve Cassie en Floyd!
Leuke foto's van knappe Chiem Corien!
Vie nog weer even spammen.
Jiihaaa.
MaNdiii
Geplaatst: 23-03-12 18:52
Wat een leuke fjorden hier allemaal. Ook veel met lange manen:P Leuk
Ik heb hier nog een foto van Klaas. Klaas is nu tussen de 10 en 13 volgens de tandarts en ik dacht dat hij al 18 was haha, maar de tandarts zegt dat dat echt niet mogelijk is. Dus ja dan maar tussen de 10 en 13
Dankje, Het is wel echt een donder hoor. Een moment niet opletten en hij gaat zijn eigen weg;) Foto is van donderdag toen ze voor het eerst weer even op de wei mochten.