Jeetje is Dyco wel echt fjord joh, wat een kanjer zeg. Persoonlijk vind ik hem wat smal, maar zie zelf liever een fjord met wat meer body, dat is natuurlijk persoonlijk. Maar dat ie groot is, daar kun je echt niet omheen.
@uudje ja hij is ook smal, maar de veearts zei dat hij nooit breder en dikker zal worden wegens zijn smalle en grote bouw
dendola
Geplaatst: 18-07-11 15:25
Emy ziet er inderdaad nog erg jong uit, had van mij zeker nog een jaar lekker in de wei mogen lopen ipv nu al onder het zadel. Ben er overigens toch geen voorstander van om ze met de 3 al aan te rijden
Zack
Geplaatst: 18-07-11 17:44
dendola schreef:
Emy ziet er inderdaad nog erg jong uit, had van mij zeker nog een jaar lekker in de wei mogen lopen ipv nu al onder het zadel. Ben er overigens toch geen voorstander van om ze met de 3 al aan te rijden
Ben hier toch wel beetje mee eens als een paardje nog zo iel is..
CCCCC
Geplaatst: 18-07-11 18:24
dendola schreef:
Mee eens!
Dyco is echt een reuss
Amber_
Geplaatst: 18-07-11 18:26
Fjordy is ook groot zo
Net nog hele mooie Toot foto's gekregen van de Foto shoot !
@uudje ja hij is ook smal, maar de veearts zei dat hij nooit breder en dikker zal worden wegens zijn smalle en grote bouw
Nee, qua bouw kun je dan weinig veranderen. maar als ie verder gezond is is het toch goed, maar hij is wel een echte fjord? Als je zou zeggen het is een x kwpn zou ik het ook geloven, wat een knoepert zeg.
Amber_`jouw fjordje is gewoon om op te vreten ! hahaha
josewoos
Geplaatst: 18-07-11 22:06
Ik ga lekker tegen de regels in, maar op deze fjorden moet gewoon gereageerd worden: Allemaal mooie fjorden hoor!! Wat een guppie die Emy, doe maar rustig aan met haar, laat haar lekker even bij groeien, hoe langen je van deze mooie fjord kan genieten Dyco.... wow, hoe groot is die? Tsja en Toot, wat moeten we daar nog van zeggen? Ik kan alleen nog maar kwijlen als ik hem zie
Ik kreeg nog 2 leuke foto's van de fjorden cross training