Bir: Oeh Schwarzwalder Fuchs, die zijn gaaf. Heb je die combi al eerder gemaakt? Ben erg benieuwd wat eruit komt.
VDB: Ik al morgen eens kijken, meestal zijn alle foto momenten manen los momenten en dan blijft er niet zoveel hoofd over

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buffelo schreef:Ik heb een kruising tinker x fjord, isabel kleurig met 1 witte vlek op de schoft. Vader is Maxolo de mes Amis en moeder Roos, heb hem gekocht met 6 maanden en hij word 3 juli 2 jaar oud!
vigo_is_lief schreef:hoe kan je in vredesnaam een shet met een fjord krruisen, eigenlijk ?? dat gaat toch niet?
welmoed__ schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-IIQAMWNE.jpg
dat kleine mormel wat daar staat met de oortjes naar voren. Helaas geen betere foto.
Buffelo schreef:wat toevallig inderdaad allemaal! buffel heb ik inderdaad uit nieuwleusen gekocht bij de fokker, roos was toen helaas al verkocht, hoe lang is het terug dat je op roos gereden heb? mijn paard heeft trouwens ook een mooie aalstreep, zwarte knieën en zwarte lijnen op zijn open, op deze foto lijkt hij erg donker maar is in de zomer echt isabel kleurig. ik zal eens een recente foto plaatsen, hij staat trouwens aan huis met zijn vriendin sheila, het heeft even geduurd voordat ze met elkaar konden opschieten maar nu zijn het dikke maatjes maar mevrouw blijft de baas hoor! leuke fotos allemaal meiden. wat een mooie kruisingen!
marianne1980 schreef:Buffelo schreef:wat toevallig inderdaad allemaal! buffel heb ik inderdaad uit nieuwleusen gekocht bij de fokker, roos was toen helaas al verkocht, hoe lang is het terug dat je op roos gereden heb? mijn paard heeft trouwens ook een mooie aalstreep, zwarte knieën en zwarte lijnen op zijn open, op deze foto lijkt hij erg donker maar is in de zomer echt isabel kleurig. ik zal eens een recente foto plaatsen, hij staat trouwens aan huis met zijn vriendin sheila, het heeft even geduurd voordat ze met elkaar konden opschieten maar nu zijn het dikke maatjes maar mevrouw blijft de baas hoor! leuke fotos allemaal meiden. wat een mooie kruisingen!
Wist niet eens dat Roos weer verkocht was! Zo goed ken ik die mensen niet, maar het zijn weer vrienden van vrienden zeg maar... Het is al een paar jaar geleden dat ik voor het eerst op Roos zat, misschien wel 6 jaar terug.. De laatste vakantie was een jaar of drie terug, toen heeft ze ook nog voor de kar gestaan.. Maar Buffel had ook wel bij Roos gepast wat betreft naam, het was echt een tank (wel super te rijden hoor) die door bleef gaan totdat ze er bij neerviel...
Buffelo schreef:oh wat leuk! buffel zijn officieele naam is trouwens pietje bell van stal noordegraaf, vond ik persoonlijk wat minder dus vandaar dat ik hem buffel heb genoemd, ik heb nog een foto van de moeder, kan ik wel plaatsen? ze is op de foto inderdaad ook een echte tank
JobR schreef:Buffelo schreef:oh wat leuk! buffel zijn officieele naam is trouwens pietje bell van stal noordegraaf, vond ik persoonlijk wat minder dus vandaar dat ik hem buffel heb genoemd, ik heb nog een foto van de moeder, kan ik wel plaatsen? ze is op de foto inderdaad ook een echte tank
Mijn pony heet officieel romy van stal noordegraaf dus ik denk dat ze van dezelfde fokker weg komtdan zijn ze dus volle zus / broer van elkaar?