Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chica_lover1 schreef:haha veluwe is ook mooi omgevening alleen de meer kon ik niet vinden bij de veluwewas dit jaar in de veluwe met fjordje en met me vriend en zijn tinker
is erg mooi valt wel mee hoe ver het is ander half uur met trailer
en zwemmen dat doet zwaantje nog niet pootje baden wel
ook sins dit jaar
al heb ik 1 uur bij een meertje gestaan in amsterdam
met een stal genooitje toen ik in amsterdam nog stond
maar ze gaat er wel in
iwan die van me vriend ook
danks zijn mijn
maar dat is ook een ideehoop snel een meeting
die van mijn wilt graag racenen bokken
das wat minderen
maarjah
CaylinnMae schreef:Jeetje wat gaan jullie snelIk beleef op dit moment ehlaas niet zo veel met mijn Fjordje
omdat ze nu een half uurtje rijden van huis af staat. Maar ik ga er snel weer heen, gaan
dan denk ik even over het Balloërveld wandelenKan niet wachten tot ik met haar aan
de slag kan!
Bon_Bon schreef:hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p
Sjolvir schreef:Bon_Bon schreef:hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p
wegrennen?? Komt ze je dan niet redden?
Ik had verwacht dat dan de bescherm engel in de fjord boven zou komen
Bon_Bon schreef:hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p
XxXchaXxX schreef:Bon_Bon schreef:hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p
haha dan heb ik een hele apparte fjord want die van mij zal trekken tot dat die los komt . Alles wat achter hem komt vind die maar eng