[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:01

zo ik kan het bijna allemaal niet bijlezen wat gaan jullie snel hier zeg. Gisteren weer even gereden en Flurk is weer lekker van de trage echt jammer want ik heb 3 fijne weken gehad met hem dus mijn nieuwe mens krijgt inderdaad voordeel van de twijfel en mag nog een keer proberen. Maar eerst gaan we zaterdag lekker samen met de kar rijden (tenminste ik hoop dat ze kan)

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:35

chica_lover1 schreef:
haha veluwe is ook mooi omgevening alleen de meer kon ik niet vinden bij de veluwe was dit jaar in de veluwe met fjordje en met me vriend en zijn tinker Ja is erg mooi valt wel mee hoe ver het is ander half uur met trailer Ja en zwemmen dat doet zwaantje nog niet pootje baden wel Ja ook sins dit jaar Tong uitsteken al heb ik 1 uur bij een meertje gestaan in amsterdam Nagelbijten / Gniffelen met een stal genooitje toen ik in amsterdam nog stond Tong uitsteken maar ze gaat er wel in Ja iwan die van me vriend ook Haha! danks zijn mijn Tong uitsteken
maar dat is ook een idee Haha! hoop snel een meeting Ja
die van mijn wilt graag racen Ja en bokken Nagelbijten / Gniffelen das wat minderen Nagelbijten / Gniffelen maarjah Tong uitsteken

Veluwe is idd ook super!
Hoop dat we in 2010 weer naar het jubileum gaan!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:05

haha me vriend en ik wilde volgend jaar weer... maar dat jaar slaan we over misschien 2010 ook Ja in de vakantie alleend an gaan we wel 3 weken Tong uitsteken want 2 is Te kort Tong uitsteken

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:08

Sirius1804

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:19

Ziet er goed uit hoor DNIEZE, ik vind het altijd zo'n werk, daarom heeft die van mij gewoon lange manen, lekker makkelijk. Maar ik vind het altijd wel mooi staan een boogje.

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:31

jah idd ziet er netjes uit Dnieze Lachen
het is idd ook een klus om het netjes te krijgen ik heb alles dan gelijk... alleen voor de keuring laat ik simone van bokt komen om der nog neter te knippen Tong uitsteken want zelf lukt het me echt niet jah alles in 1 lenkte Ja maarjah....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:36

Middag.

Knip het af en toe nog even de puntjes meer niet en ben dus druk bezig om het te laten groeien. Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:43

Ik moest gister even de sokken wassen, heb zn staart toen ook maar meegenomen. Van zn staart heb ik wel 20 cm afgeknipt, werd even iets te enthousiast met toiletteren. Aan zn manen kom ik al 2 jaar niet meer.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:55

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:08

he sjolvis leuke foto's Ja maar waarom een engelse tekst er bij?? ik kan geen engels Nagelbijten / Gniffelen nooit goed in geweest *zucht!*
zo auto is ingepakt Ja heb een wagen volgeladen Tong uitsteken wat een benden zeg Nagelbijten / Gniffelen 2 boodschappentassen vol boodschappen voor de 2de kerst dag Nagelbijten / Gniffelen 1 met dvd's boeken en nog wat dingentjes dus 3 totaal Nagelbijten / Gniffelen en me koffer me vriend zijn sporttas er in Nagelbijten / Gniffelen komen alleen nog 2 rugtassen bij en dan kunnen we gaan Ja ohjah en me laptopie niet te vergeten Tong uitsteken en die van me vriend ligt volgens mijn in langelo Tong uitsteken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:09

Chica_lover1 veel plezier.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:10

Rudolf praat Noordpools (dat versta ik niet) en Engels helaas geen Nederlands... Misschien dat hij voor volgend jaar een cursus Nederlands gaat volgen, hij heeft al wel beloofd rijles te nemen!!!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:19

hahahaha wel grappig Ja ik kan het niet lezen maar de foto's zijn toppie Haha! zal in de kerst vakantie ook weer eens leuke foto's maken van mijn bollie Haha! simone komt zaterdag langs om foto's te maken Haha! hoop wel dat de bak goed is trouwens Nagelbijten / Gniffelen

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 16:17

Jeetje wat gaan jullie snel Haha! Ik beleef op dit moment ehlaas niet zo veel met mijn Fjordje
omdat ze nu een half uurtje rijden van huis af staat. Maar ik ga er snel weer heen, gaan
dan denk ik even over het Balloërveld wandelen Ja Kan niet wachten tot ik met haar aan
de slag kan!

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 17:07

CaylinnMae schreef:
Jeetje wat gaan jullie snel Haha! Ik beleef op dit moment ehlaas niet zo veel met mijn Fjordje
omdat ze nu een half uurtje rijden van huis af staat. Maar ik ga er snel weer heen, gaan
dan denk ik even over het Balloërveld wandelen Ja Kan niet wachten tot ik met haar aan
de slag kan!

je mag hier wel een x komen rijden clau, vind kaatje vast leuk!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 18:13

zo vandaag dacht ik gooi Flurk even los in de bagger met ander paard en ze gingen lief samen spelen elkaar bijten enzo kom ik even later terug ziet Flurk er niet meer uit zeg had hij liggen rollen
ik kan het nu niet poetsen want is licht vochtig hoop wel dat hij vanavond is opgedroogd want als het goed is heb ik les

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:44

Netjes Dnieze, stuur haar ook ff bij mij langs Huilen van het lachen Bon ziet er uit alsof er een rotje in dr manen is gegooid Huilen van het lachen hahaha
Tis 1 kant op gaan hangen in ene :s zo lang is het nog niet eens maja morgen als het neit te hard waaid maar eens proberen met mn scheermachientje :p ff flink inkorten :p

Paard was nog bijna ontbeent vandaag Huilen van het lachen ging er vanmiddag naartoe en ze stond langs t prikkeldraad samen met de andere paardjes stom voor zich uit te kijken :p
Maar ze wilde neit met me mee lopen toen ik aan de andere kant stond, dus ik t land in naar dr toe en dat ik er heen liep zag ik haar met dr been over het onderste prikkeldraad gaan, verder niet opgelet dus sta naast dr en zeg, nou komop dikkie krijg je je eten, en madam staat me aan te kijken van euhm :s kweenie hoor maar zit vast :s echt op dr dooie gemakkie.
Zat ze met dr hoef vast achter dat prikkeldraad Boos! naja neit echt vast als ze dr been iets naar voren zou doen en hoger zou optillen had ze neit vast gezeten :p maja ze is af en toe nogal lui :p
Dus ik til dr been op denk dan trekt ze m wel terug... niet dus ze liet gewoon dr been weer zakken hahah, dus ik halster aan een tak gehangen dr been opgetild, gebogen en aan de goeie kant gezet :p
Voor zo ver ik kon zien was ze nog heel ze had ook niet staan trekken ofzo.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:47

Af en toe zijn fjorden ook van die droge beesten.
Zit je been vast, blijf je dom staan, tot je soort van gered wordt.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:56

hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:00

Bon_Bon schreef:
hahaha indd sjolvir :p zo van gewoon blijven staan dan denkt het monster (dit geval prikkeldraad) dat je dood bent, en je mens komt je wel redden, in het vervelendste geval eten ze eerst je mens op kan je altijd nog wegrennen :p

wegrennen?? Komt ze je dan niet redden?
Ik had verwacht dat dan de bescherm engel in de fjord boven zou komen

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:10

Sjolvir schreef:
Bon_Bon schreef:

wegrennen?? Komt ze je dan niet redden?
Ik had verwacht dat dan de bescherm engel in de fjord boven zou komen

Als dat inhoudt dat zij dan opgegeten word... euhm nee Huilen van het lachen
Alles wat eng is moet ik tussen :p dan kan het mij opeten als het dat niet doet zal het wel meevallen en begint ze weer mans te doen Huilen van het lachen hahah

leuke site trouwens sjolvir

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:15

Bon_Bon schreef:

haha dan heb ik een hele apparte fjord want die van mij zal trekken tot dat die los komt . Alles wat achter hem komt vind die maar eng

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:19

XxXchaXxX schreef:
Bon_Bon schreef:

haha dan heb ik een hele apparte fjord want die van mij zal trekken tot dat die los komt . Alles wat achter hem komt vind die maar eng

Nee hoor mijne is soms beetje duf :p in bepaalde dingen :p meestal is ze een arabiertje in een fjorden pakje *zoekt nog steeds de rits* dus eigenlijk hoor ik niet in dit topic thuis Huilen van het lachen

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:21

ik ken iid ook geen andere fjord die dit doe, gelukkig heb ik niet de enigste fjord dacht anders dat die van binnen toch anders was hihi.

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:26

zo ff profielletje wijzigen met foto's van papa en opa van bonnepon