Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_tjuh schreef:Thnx voor de leuke foto`s
karev schreef:@ alcootje: vlin was toch al bereden toen hij nog in vlagtwedde stond?
akci schreef:karev schreef:@ alcootje: vlin was toch al bereden toen hij nog in vlagtwedde stond?
Klopt, vlin was al bereden.
Yoline schreef:Vlin heeft eerst ook nog in Hardenberg gedekt he
Kelly_Taco schreef:Van daaruit is hij naar Vlagtwedde gegaan om de dekdienst in te gaan. Of hij tussen het rijden van de proeven en de dekdienst in Vlagtwedde ergens anders heeft gestaan durf ik niet te zeggen maar daar weet Claudia (Alcootje) ongetwijfeld alles over.
akci schreef:Aan de hand is iid wat anders dan bereden, dat heeft toch echt M. van Bonn gedaan.
Kelly_Taco schreef:Nou dan heeft ze het over een ander paard gehad denk ik.
Jammer dat mensen toch zo ongeloofwaardig zijn terwijl er hier iemand verteld dat zij hem heeft ingereden.
karev schreef:ik geloof het ook wel hoor, alleen had ik iets anders gehoord, en dan is het toch niet raar dat je dat na vraagt? ik zeg ook niet dat claudia hier over zou liegen ofzo.
karev schreef:bereden of aan de hand is toch iets anders. Ik heb begrepen dat ie door m. van bon in ingereden, daarna in de kudde is gekomen, en daarna naar vlagtwedde is gegaan..
alcootje schreef:karev schreef:ik geloof het ook wel hoor, alleen had ik iets anders gehoord, en dan is het toch niet raar dat je dat na vraagt? ik zeg ook niet dat claudia hier over zou liegen ofzo.
Ik zie er ook het nut niet van in om hier over te moeten liegen.