Op naar de Z2!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kelly_Taco schreef:Ik geloof nooit dat hij het zo bedoelde, het is namelijk echt een hele aardige man
Maar een feit is dat mijn fjorden niet naar het ZZlicht mogen.
Hij heeft het ongetwijfeld zo bedoeld.
MarliesR schreef:Ten eerste gefeliciteerd! Vind het erg knap dat je die twee zo ver hebt gereden! Moet een geweldig gevoel geven!
Nu houd ik niet zo van wedstrijden en ben bovendien western ruiter, maar vroeg me toch af:
Waarom mag je met een fjord niet naar ZZlicht? Mag dat echt alleen met een kwpn? Dat is toch eigenlijk raar? Of licht dat aan mij? Wederom, ik heb er totaal geen verstand van hoe dat zit in de hogere dressuur en met alle regels en degelijke, maar die vraag kwam toch bij me op.
_Rijkie_ schreef:MarliesR schreef:Ten eerste gefeliciteerd! Vind het erg knap dat je die twee zo ver hebt gereden! Moet een geweldig gevoel geven!
Nu houd ik niet zo van wedstrijden en ben bovendien western ruiter, maar vroeg me toch af:
Waarom mag je met een fjord niet naar ZZlicht? Mag dat echt alleen met een kwpn? Dat is toch eigenlijk raar? Of licht dat aan mij? Wederom, ik heb er totaal geen verstand van hoe dat zit in de hogere dressuur en met alle regels en degelijke, maar die vraag kwam toch bij me op.
Fjorden zijn vaak te klein!
? _Rijkie_ schreef:Fjorden zijn vaak te klein!

Kelly_Taco schreef:Ik geloof nooit dat hij het zo bedoelde, het is namelijk echt een hele aardige man
Maar een feit is dat mijn fjorden niet naar het ZZlicht mogen.
Hij heeft het ongetwijfeld zo bedoeld.
Zal niet zeggen dat de opmerking met niet heeft geraakt hoor, ik ben natuurlijk super trots op mijn dieren en dat vond hij ook helemaal terecht.
Hij zei dat hij er respect voor had om met een fjord op dit niveau te rijden (had alleen Perla mee, denk dat hij niet weet dat ik Taco Z2 rij) maar dat hij vond dat ik door zou moeten gaan en dat kan niet met een fjord.
Ik had in de eerste proef 192 maar daar waren de eerste 3 onderdelen al 4-en
In de tweede proef had ik 209 -2 omdat ik de verkeerde kant op ging