Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

moniquelucky schreef:Carolinef schreef:.
Daarnaast is het met fjorden heel veel zo dat; eens verknocht aan die dikkerds, altijd verknocht maar idd, go fjord!!!!!!
Helemaal mee eens![]()
.
Vippie schreef:o0o_Jade_o0o schreef:inderdaad, was me ook al opgevallen. Denk gewoon dat mensen met een fjord zich inderdaad meer durfen tonen sinds Taco &. Banshee. xD
Nou sorry maar er zijn voor die tijd ook al zat topics geweest hoor. Dat is echt niet sinds T&B. De een plaats nu eenmaal meer fototopics van zn paard dan de ander, ik bv zelden en dat is niet omdat ze niks presteerde, vond het gewoon niet nodig. En ook Cadiz zal er zelden te zien zijn. Zie gewoon geen meerwaarde en zo zullen er meer zo denken. Zet mn foto's liever op sites met echte fjordenliefhebbers

ik zie een zwakke plek in mijn argument. 
. 

Kelly_Taco schreef:Ik denk niet dat het zoveel met Banshee, Taco, Fjordy te maken heeft.
De fjord wordt tegenwoordig gewoon veel meer meegedaan
maccie schreef:intressant om te lezen, ik ga mijn mening er even niet op los laten want dan onstaat er denk ik ook bokt rel haha..
Rosa_ schreef:Kelly_Taco schreef:Ik denk niet dat het zoveel met Banshee, Taco, Fjordy te maken heeft.
De fjord wordt tegenwoordig gewoon veel meer meegedaan
Dat denk ik inderdaad ook. Natuurlijk zijn de fjorden van tegenwoordig ook iets minder type tanker, waardoor ze beter presteren in de sport.