Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had in elk geval een oranje lintje en een halster 
Nou ja hij liet wel zijn mooie draf zien zullen we maar zeggen!

Klijntje schreef:Zico (nr 56) was maar met 1 ander paard in de keuringsrubriek (10c - voorl. modelruinen), ik geloof dat Zico gewonnen heeft, maar hoeveel punten hij had weet ik niet, ben nog helemaal niet zo thuis in het keuringsgebeurenIk had in elk geval een oranje lintje en een halster
Zico was nogal lastig, stond geen moment stil bij de keuring, alle anderen stonden volgens mij lekker te relaxen in de zon maar die van mij moest zo nodig constant rondjes draaien, kappen enz![]()
We zijn ook nog keihard de baan uitgedraafd omdat ik hem niet kon houdenNou ja hij liet wel zijn mooie draf zien zullen we maar zeggen!
Ik heb ook proefje gereden (A), het ging best goed, maar ik had langer los moeten rijden want Zico stond nog in de race-stand en ontspande niet echt lekker. Maar we hebben het wel gehaald en het was de allereerste keer dat hij ergens anders dan thuis onder de man was, dus ik ben hartstikke trots dat hij het zo braaf heeft gedaan!
Ik heb ook nog een aantal aardige foto's van het proefje, even kijken wat m'n papa nog voor foto's heeft, dan maak ik misschien wel een keer een topicje
Zico was geloof ik wel de grootste Fjord die vandaag aanwezig was daar
Ik heb een super leuke dag gehad, mijn eerste keuringsdag met mijn eerste eigen paard
dat had ik gezien!
Masja liep daar ook bij. Zij en Willem hadden nummer 59