wie gaat keuring lopen in spoordonk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yasmila

Re: wie gaat keuring lopen in spoordonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 12:41

yasmila vind het thuis in de bak oefenen gen reedje aan allen als je buiten langs de weg oefenen vind ze het leuk want dan is ze echt nieuwegierig naar alles.

we allemaal de keuring mee loopt veel succes met het knippen en wassen.
en die de proef rijden ook.

superrizzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:45

hoe laat begint dat ik wil graag gaan kijken volgend jaar doe ik ook mee met mijn merrie

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:32

half 10 begint het. spannend! ik ben er met mijn 4-jarige merrie (v.manus) en hebben nummer 38!

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:15

en hoe is het bij jullie gegaan? ik heb een eerste premie behaald; voorlopig modelmerrie dus!

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:15

K was met iemand mee (Masja Rijvers) die is voor de dressuur/zadelproef dik geslaagd. Bij de keuring zelf had ze 35 pnt.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:18

Zico (nr 56) was maar met 1 ander paard in de keuringsrubriek (10c - voorl. modelruinen), ik geloof dat Zico gewonnen heeft, maar hoeveel punten hij had weet ik niet, ben nog helemaal niet zo thuis in het keuringsgebeuren Knipoog Ik had in elk geval een oranje lintje en een halster Haha!

Zico was nogal lastig, stond geen moment stil bij de keuring, alle anderen stonden volgens mij lekker te relaxen in de zon maar die van mij moest zo nodig constant rondjes draaien, kappen enz Rolleyes
We zijn ook nog keihard de baan uitgedraafd omdat ik hem niet kon houden Bloos Nou ja hij liet wel zijn mooie draf zien zullen we maar zeggen!

Ik heb ook proefje gereden (A), het ging best goed, maar ik had langer los moeten rijden want Zico stond nog in de race-stand en ontspande niet echt lekker. Maar we hebben het wel gehaald en het was de allereerste keer dat hij ergens anders dan thuis onder de man was, dus ik ben hartstikke trots dat hij het zo braaf heeft gedaan!
Ik heb ook nog een aantal aardige foto's van het proefje, even kijken wat m'n papa nog voor foto's heeft, dan maak ik misschien wel een keer een topicje Lachen

Zico was geloof ik wel de grootste Fjord die vandaag aanwezig was daar Haha!
Ik heb een super leuke dag gehad, mijn eerste keuringsdag met mijn eerste eigen paard Haha!

Lisetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:02

Klijntje schreef:
Zico (nr 56) was maar met 1 ander paard in de keuringsrubriek (10c - voorl. modelruinen), ik geloof dat Zico gewonnen heeft, maar hoeveel punten hij had weet ik niet, ben nog helemaal niet zo thuis in het keuringsgebeuren Knipoog Ik had in elk geval een oranje lintje en een halster Haha!

Zico was nogal lastig, stond geen moment stil bij de keuring, alle anderen stonden volgens mij lekker te relaxen in de zon maar die van mij moest zo nodig constant rondjes draaien, kappen enz Rolleyes
We zijn ook nog keihard de baan uitgedraafd omdat ik hem niet kon houden Bloos Nou ja hij liet wel zijn mooie draf zien zullen we maar zeggen!

Ik heb ook proefje gereden (A), het ging best goed, maar ik had langer los moeten rijden want Zico stond nog in de race-stand en ontspande niet echt lekker. Maar we hebben het wel gehaald en het was de allereerste keer dat hij ergens anders dan thuis onder de man was, dus ik ben hartstikke trots dat hij het zo braaf heeft gedaan!
Ik heb ook nog een aantal aardige foto's van het proefje, even kijken wat m'n papa nog voor foto's heeft, dan maak ik misschien wel een keer een topicje Lachen

Zico was geloof ik wel de grootste Fjord die vandaag aanwezig was daar Haha!
Ik heb een super leuke dag gehad, mijn eerste keuringsdag met mijn eerste eigen paard Haha!

ROFL dat had ik gezien! Tong uitsteken Masja liep daar ook bij. Zij en Willem hadden nummer 59 Knipoog

depaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:30

ik ben er ook geweest ik was nr 58 pascal was super lief hij is 2 de klasse modelruin geworden met 35 punten ik was te vrede
maar hoe groot is zico dan pascal 153 nou ik heb een leuke dag gehad groetjes

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:02

Zico is ook ongeveer zoiets... Heb jullie niet gezien maar ja Zico was ook zo druk, heb nauwelijks naar de andere paarden kunnen kijken Knipoog

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:25

ik had ook gezien dat er een paard de ring uit draafde toen die rond moest gaan, hihi! dan was jij dat.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:31

Jeps dat waren wij Haha!

yasmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 20:48

einde Huilen Haha! Haha! Haha!