mogly

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ukie

Re: mogly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:59

bayaatje schreef:
ik heb juist naar oostmalle gebelt voor de hngst haugutten. weet iemand hier meer over ? jilly Knipoog ook naar deze hengst ga ik binnenkort even kijken.

Jilly:
Heb maandag nog foto´s gemaakt, die zet ik morgen wel op het forum Lachen
als je nog wat moet weten pb je maar ofzo.. ben nu niet thuis

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 22:27

hoi,
tof dat je foto's op het forum zet. als ze naar jullie komt ga je wel je werk hebben hoor. ze is nog nooit van moederlief weg geweest en als je ze uit elkaar probeert te halen doet ze het nodige om terug naar haar te geraken. het is misschien wel eens goed dat ze ver uit elkaar zijn. aan de ene kant zou ik doodgraag een veulentje fokken, maar ik ga het moeilijk hebben om ze achter te laten, en voor de merries gaat het ook niet gemakkelijk zijn om zonder elkaar te zijn. als ze naar jou komt moet je ze goed vertroetelen hoor jilly Knipoog . als je wil mag je nog wat meer uitleg geven over de hengst ,eventueel zijn nakomelingen.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 08:32

En wat vind je van Tao dan? Ik ken hem verder niet zo goed, volgens mij 2 jaar geleden wel gezien op de HK in Belgie. Hij is Rodblakke, dan houdt je ook nog wat van de kleur erin (toch?).

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 10:22

ik heb een paar keer geprobeert om de eigenaar van tao te bellen ,maar ik kan hem gewoon niet bereiken. misschien even het stamboek opbellen om de gegevens te vragen.

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:30

Dat is raar... idd dan ff het stamboek bellen. Misschien klopt het nummer niet meer...

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:28

@ Saar: de foto's van Hau staan op FW.
Sja denk wat betreft nakomelingen e.d je beter aan Louis kan vragen, ik ken daar niet zoveel van. Ik zie alleen dat er een leuk koppie op zit Knipoog

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 10:04

Om maar weer even terug te komen op het accepteren van inteelt bij stamboeken: in Duitsland is een hengst met een zelfde soort inteelt op Illiano aangemeld voor een hengstenkeuring. Ik ben benieuwd...

Afstamming is overigens:
v. Ismo vv. Ingmar vvv. Illiano.
m. Irenka vm. Illiano.

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 11:03

ja dat zijn de belgen blijkbaar toch niet alleen. als ik me niet vergis staat het dan toch ook op papier ? ik ga in ieder geval voor willgraa nog even verder zoeken. jilly, bedankt he Knipoog

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:52

bayaatje schreef:
ik heb een paar keer geprobeert om de eigenaar van tao te bellen ,maar ik kan hem gewoon niet bereiken. misschien even het stamboek opbellen om de gegevens te vragen.

Heb deze man ook ooit al eens een email gestuurd, maar nooit reactie gekregen. Mocht je hem wel kunnen bereiken en gaan kijken of fotos krijgen houd ik me ook aanbevolen, ben namelijk erg benieuwd. (ivm het volle broer zijn van anton)