Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carolinef schreef:30 sept kunenn jullie het allemaal weer opnieuw proberen, dan krijg je ook tips hoe je er het beste uit kunt zien op je paard voor de foto,![]()
Toch jammer dat wij niet meer als fotograaf en verslaggever gegaan zijn

Carolinef schreef:krijgen we misschien korting op een boek MET handtekening
whahahaha

Vjuli schreef:@ Paula: Misschien kun je tijd beter in iets leukers steken en haar haar eigen zaakjes laten regelen...
en met iets leukers vind clinics met me paard leuk dusjaa..
.

Carolinef schreef:30 sept kunenn jullie het allemaal weer opnieuw proberen, dan krijg je ook tips hoe je er het beste uit kunt zien op je paard voor de foto,![]()
casperrr schreef:Carolinef schreef:30 sept kunenn jullie het allemaal weer opnieuw proberen, dan krijg je ook tips hoe je er het beste uit kunt zien op je paard voor de foto,![]()
hahaha dit had ik gelezen in het Bit, kwam echt niet meer bij van het lachen gewoon, serieus dat iemand dit nog echt meent ook he![]()
wat een humor heeft die meid toch
jup het is serieus
ik kwam echt even niet meer bij van het lachen, ben benieuwd wie het nog serieus meent.. casperrr schreef:ben benieuwd wie het nog serieus meent..
Ben het dan ook met Paula eens
Carolinef en Debo: dit topic lijkt me idd niet voor wat jullie hier doen
PB elkaar dan toch lekker
aartlover schreef:Is idd misschien wel slim om het haar gewoon te vertellen wat ze kan verbeteren in plaats van hier over haar zeikenBen het dan ook met Paula eens
Carolinef en Debo: dit topic lijkt me idd niet voor wat jullie hier doen
PB elkaar dan toch lekker

wij hebben allebij de eer gehad haar beste vriendin te mogen zijn
(en dat was de beste tijd uit ons leven, toch carolien
)