Zelf naam bedacht? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zelf naam bedacht? Kimmes schreef:Echt?Grappig,ze toont groter.
Maar ja,dat is bij Aran ook.Daarvan denken ze ook altijd dat hij groter is.
Die is ook rond de 1.40m.
Lijken ze altijd groter

Zo heb net een topic geopend van heel effies op Aartje. Wat ik hier hoor ook veel andere bokkers ffe doen. Krijg ik 2 pagina's allemaal vol met gescheld enzo! 
Ja ik kreeg op een ander Forum. M'n fjorden forum allemaal lieve berichtjes dus dacht. hmm kan hier wel..
foutje dus. Aart vind het ook super
Oortjes naar voren enzo
probeerd ook echt heel goed te luisteren

Ik ben van plan om hem vanaf april echt in te gaan rijden, heb er super veel zin in. Op het moment longeer ik hem regelmatig, ook al met hoofdstelletje en een zadeltje op zijn rug en dat gaat eigenlijk prima. Ik heb er ook al even opgezeten, super was dat, hij vond het allemaal wel best. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat we bijna de drie jaar hebben bereikt, heb hem nu al twee jaar, dus begint best te kriebelen om erop te klimmen
aartlover schreef:Heel even kan geen kwaad.. Tis bijna net als een klein kind met een rugzak met boeken. Daar zeggen ze toch ook niet van 'pure kinder mishandeling'

izabella schreef:Hoe reken jij dan? Je mist een maand![]()
Hij is 2 jaar en 7 maanden (en een paar dagen natuurlijk)
Sees schreef:Ik zou als ik jullie was eens in het andere topic gaan kijken. Aartlover heeft ongetwijfeld het beste met haar paard voor, helaas is hetgeen zij als beste bestempeld bijzonder slecht voor het paard...

Ontzettend wijze ogen heeft ie trouwens.
Kimonoo schreef:aartlover vind het echt te zielig wat jij jou fjordje aan doet. breng hem naar mij ik laat hem hier wel ergens tot zijn 4de in de wei staan