Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flot schreef:Ik heb daar ongeveer 14/15 jaar geleden een fjord gekocht met de naam Harm. Ik vond het aardige mensen en het zag er toen netjes uit.
Rivjenn schreef:flot schreef:Ik heb daar ongeveer 14/15 jaar geleden een fjord gekocht met de naam Harm. Ik vond het aardige mensen en het zag er toen netjes uit.
hee wat grappig!
Mijn vriendin is destijds ook bij Harm wezen kijken, ik was toen ook mee!
Hij was een hulpboeker?
Destijds is het toch een andere Fjord geworden.
Hoelang heb jij Harm gehad?
En beviel hij, of hoe je het noemen wil...
flot schreef:Heb Harm ongeveer 2 jaar gehad. Ik vond het een hele lieve fjord heeft nooit geslagen of gebeten. Hij was alleen een beetje onberekenbaar, de ene dag liep hij zonder problemen langs een trekker, en de volgende dag kreeg je hem er met geen mogelijkheid langs. Heb een A-certificaat gehaald met zadelproef, was ik erg trots op (hij had een C-certificaat). Zijn stamboeknummer begon met HB.
flot schreef:Toen ik ben wezen kijken bij Harm is er wel bijgezegd dat het vorige meisje dat was komen kijken hem niet had gekocht omdat ze eraf gevallen was. Toen ik erop mocht rijden was hij poeslief. Als ik er achteraf aan terug denk, heb ik het dus wel geweten.
flot schreef:Toen ik ben wezen kijken bij Harm is er wel bijgezegd dat het vorige meisje dat was komen kijken hem niet had gekocht omdat ze eraf gevallen was. Toen ik erop mocht rijden was hij poeslief. Als ik er achteraf aan terug denk, heb ik het dus wel geweten.
imaudy schreef:flot schreef:Toen ik ben wezen kijken bij Harm is er wel bijgezegd dat het vorige meisje dat was komen kijken hem niet had gekocht omdat ze eraf gevallen was. Toen ik erop mocht rijden was hij poeslief. Als ik er achteraf aan terug denk, heb ik het dus wel geweten.
Van een braaf paard vallen ook wel eens mensen af. Ik vind wel dat ze wat duidelijker hadden moeten zijn.
Heb je nu nog een paard?
Rivjenn schreef:flot schreef:Toen ik ben wezen kijken bij Harm is er wel bijgezegd dat het vorige meisje dat was komen kijken hem niet had gekocht omdat ze eraf gevallen was. Toen ik erop mocht rijden was hij poeslief. Als ik er achteraf aan terug denk, heb ik het dus wel geweten.
nou, dat waren wij niet hoor![]()
Harm was bij ons ook heel lief!
We hadden alleen in de bak gereden.
Daarna stiekem in de boomgaard zonder zadel erop gaan zitten.
Maar dat vond hij allemaal best.
Maar ergens anders waar we die dag ook gingen kijken stond een leukere Fjord.
Tja, dat kan ook hé.
xRickyZorro schreef:Een vriendin van mij rijd er ik vindt oliga en olster leuk (L) En ze hebben een superbinnenbak en buitenbakken
juval schreef:wijk bij duurstede.
ik heb toevallig gisteren mijn dochter op de wachtlijst laten zetten voor rijles... het ziet er daar heel leuk en gezellig uit. Verder heb ik (nog) niets met fjorden, (maar de naam monique en early komt me wel bekend voor)
annepanne schreef:Wanneer is dat ongeveer geweest? De namen zeggen me zo niets
patjelisa schreef:Denk dat ik binnenkort even bij hem langs gaat om te kijken of hij nog een leuke drie jarige fjord heeft staan.