Ik dacht dan ga ik vast beetje longeren maar zo te horen is dat ook nog te vroeg. Het was gewoon 2 keer proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik dacht dan ga ik vast beetje longeren maar zo te horen is dat ook nog te vroeg. Het was gewoon 2 keer proberen
Taaclover schreef:aartlover schreef:Ik heb ook les gehad. En het boek gelezen van Klaus. Ik weet wat Aart doet en hoe ik moet longeren. Ik doe het ook met mijn andere paarden. Jullie weten niet hoe ik longeer dus graag ook geen commentaar der op geven!
Maar je vraagt wel om hulp dus dan krijg je ook commentaar.
Ik heb je al eerder gezegd dat ik vind dat je wat vroeg met Aart begint
Buiten het longeren om heb je er namelijk ook al een paar keer opgezeten.
Laat hem gewoon nog even lekker een jaartje staan en pak hem als hij zeker 3 is.
Des te langer heb je plezier van hem!
Hij is nu nog een slungel en een baby en die tijd moet je nog even niet van hem afnemen.
aartlover schreef:Was niet mij idee hoor. De fokker zei dat ik er best eens op mocht zitten. wou het eerst niet maarja. Hij fokt hoelang fjorden?
Is verder niks boos mee bedoelt.
hoef geen tips meer
aartlover schreef:aanklooien? In het voorjaar als hij 3 word ga ik beginnen met longeren.
BitchyWitchy schreef:Damber, echt, verspilde moeite, je hebt hier met een natuurtalentje te maken
nee kijk : ik weet wat longeren is Damber. Ben niet geweldig der in maar ik weet wel hoe het een beetje moet. Maar dit weet ik dus niet. Ik vraag hier tips voor.
ja mun zusje gaat wel helpen
als hij 3 wordt pas
ik zeg gewoon wat ik denk en vind. aartlover schreef:Ja snap ik. ik probeer helemaal niet te doen alsof ik al 30 jaar met paarden benik zeg gewoon wat ik denk en vind.
Damber schreef:BitchyWitchy schreef:Damber, echt, verspilde moeite, je hebt hier met een natuurtalentje te maken
Ik denk dat je gelijk hebt...
Vjellko schreef:dat kan....
maar met honing bereik je meer dan met azijn.
om het even spreekwoordelijk te houden.