te dun?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bayaatje

Re: te dun?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 12:52

ja wij belgen gebruiken wel vaker rare woorden. met botten hooi bedoel ik balen hooi Bloos

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 09:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:11

nee hoor ik vind ze goed zo, niet ineens te veel gaan voeren hoor, fjorden hebben niet zo veel nodig, het ligt eraan wat er met ze gedaan wordt, er zit gewoon weinig bespiering op en daardoor lijken ze misschien dun, maar ze zijn zeker niet te dun
als ze maar genoeg ruwvoer, water en en mineralensteen tot beschikking hebben hoef je je nergens zorgen over te maken in dit geval.
ik vind ze trouwens geweldig!

Ik vind Baya dan weer iets te dik Bloos

bayaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 10:26

baya is veel te dik, maar ik krijg ze gewoon niet dunner. ze krijgt geen eten bij, staat op een stuk wei waar zo goed als niets opstaat en gaat s'avonds vast. ook als je haar 6 van de 7 rijd gaat er niets vanaf. het arme beestje wordt dik van de lucht. maar ja ze heeft er in ieder geval niet veel last van.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:10

beetje met de rest eens.. wel mooie kleur fjord Ja

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:34

Je moet ze iets meer grof voer geven Knipoog

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 22:39

ik vind ze er heel netjes uitzien hoor! Fjorden veranderen vaak in tonnetjes en dat vind ik dus echt slecht. Liever een (beetje) te dun paard dan een dikkertje!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:44

om bij de flanken meer op te vullen moet je meer ruwvoer geven zeggen ze altijd.. ik weet niet of het werkt. maar echt mager is ze niet hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 17:02

bayaatje schreef:
baya is veel te dik, maar ik krijg ze gewoon niet dunner. ze krijgt geen eten bij, staat op een stuk wei waar zo goed als niets opstaat en gaat s'avonds vast. ook als je haar 6 van de 7 rijd gaat er niets vanaf. het arme beestje wordt dik van de lucht. maar ja ze heeft er in ieder geval niet veel last van.

misschien staat haar verbranding stil omdat ze weinig eet?