fjordenruiters help!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Re: fjordenruiters help!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-06 15:19

Wat me instructrice ook doet is net wat jullie zeggen galop op rechtehand met longeerlijn eraan en dan door te rijden dat hij de voltes niet meer in galop moeilijk vind en dus niet steeds flipt*D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 07:13

Paula1990 schreef:
@_inge_ en pompompom aan jullie reacties heb ik iets! niet aan reacties van doe gewoon niet mee en van waarom doe je mee aan clinic als hij flipt daar vroeg ik niet om alleen om tips dus bij deze topic kan opslot dankje !

Dus als je hoort wat je wilt horen zijn het tips en de rest is onzin??? Denk dat er tips genoeg staan, met alleen vooraf longeren los je het probleem niet structureel op, maargoed, veel raceplezier dan maar Knipoog

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 21:21

Ik ben geweest heb 158 punten eerste wedstijrd 174 maar het was een super strenge jury.. sjoerd deed het met losrijden super liep mooi aan het been deed JA!! goed zelfs de rechtergalop met volte erbij:D ik blij dus voor mijn gevoel in de proef ging hij op links verder maar teruggenomoen en opnieuw gedaan hij leert het dus nog wel ofni:D