Onder hoeveel gram deken hebben jullie je fjord?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Onder hoeveel gram deken hebben jullie je fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 13:44

De vraag van de TS was onder hoeveel grams deken jullie fjorden staan, dus liever reacties als; ik heb mijn fjord niet geschoren dus doe ook geen deken op, achterwege laten Knipoog
Hier gaat het topic namelijk niet over Knipoog Bedankt!

elexis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:18

Ik heb Wada woensdag geschoren ( met veel pijn en moeite, dus nu 3 scheermessen later is ze nog steeds niet kaal Tong uitsteken) en ze staat nu onder 300gr.
Eind december scheer ik denk ik nog een keer, dan gaat ze onder 500 gr, en als het eeeecht koud word dan gaat over de 500 gr nog de 300 gr Tong uitsteken haha... ze komt enorm snel weer terug inn de vacht, vandaar Lachen

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:23

Medousa schreef:
De vraag van de TS was onder hoeveel grams deken jullie fjorden staan, dus liever reacties als; ik heb mijn fjord niet geschoren dus doe ook geen deken op, achterwege laten Knipoog
Hier gaat het topic namelijk niet over Knipoog Bedankt!

Nou waarom niet? Ik weet niet waarom ze de vraag stelt, we weten ook niet of die van haar geschoren is of niet, ook die reacties geven een indicatie aan, toch? Misschien denkt ze dan, o, de mijne is ook niet geschoren dus er hoeft dus nog niet een deken op, o.i.d.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 14:50

Ik was benieuwd onder hoeveel gram jullie je fjord al hadden staan, geschoren of niet.

Ik heb mijn (ongeschoren) fjord nu sinds 3 dagen onder een 220 gram deken. Daarvoor had ik een zweetdeken met daarover een zomerdeken. Ze is nu nog mooi dun in haar vacht.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 16:17

toverpaardje schreef:
Nou waarom niet? Ik weet niet waarom ze de vraag stelt, we weten ook niet of die van haar geschoren is of niet, ook die reacties geven een indicatie aan, toch? Misschien denkt ze dan, o, de mijne is ook niet geschoren dus er hoeft dus nog niet een deken op, o.i.d.

Ik ga je even pb'en Lachen

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:25

Die van ons staan nu nog onder een 150 grams deken en als het kouder gaat worden gaan ze onder een 300 grams, mocht het echt heeeeel koud worden dan doe ik onder de 300 grams de zomerdeken of een fleece deken. Onze paarden zijn niet geschoren.

Groetjes Thessa en Aike Doei!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:39

@thessa, even serieus heb je Aike ook al onder een dek staan? Wat is daar het nut van?