Even bij Sebastian & Kalypso geweest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ijslandermir

Re: Even bij Sebastian & Kalypso geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:13

NiskoFjord schreef:
Hee, foto's van Sebas Lovers . Ook de paps van Nisko. Wist heel niet dat íe bij Jacob aan huis stond. Moet ik anders ook maar eens langs hobbelen. Ik wist trouwens niet dat je ook een eigen Fjordje had. Je neem ben ik ff kwijt, maar jij hebt toen toch ook wel eens op Nijend gereden met een Fjordje waarmee je de zadelproef gedaan hebt? Door de Koelanden en langs de spoordijk rijd ik echt heel vaak. Daar staan altijd wel een aantal Fjordjes, maar dacht altijd dat die van Geerlings waren.

Hoi,

dan moeten wij elkaar wel eens tegen gekomen zijn. Waar staat jou Fjord dan?

Mirjam

NiskoFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:33

@Ijslandermir: Nisko staat op manege Nijend. De laatste tijd rijd ik heel veel buiten, in Anderen, richting Balloerveld of het Gieterbos. Gave bak hebben jullie trouwens achter het huis. Is wel grappig als ik langs jullie rijd, Nisko vindt de kippen achter de heg altijd eng. En laatst moest ze schrikken van iemand die in jullie garage / schuur aan het vegen was Rolleyes . Rijd jij ook veel buiten?

@Br1ttjuh: nou, ik denk dat ik nu dan toch weet welke paarden waar staan Clown . Met Nisko gaat het wel goed, ze is mooi in conditie en erg enthousiast met buiten rijden. Ik ben inderdaad bij Woza wezen kijken, maar die is het uiteindelijk niet geworden.

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 19:30

Niskofjord als je zin heb kunnen we wel een keer samen naar het balloerveld(of gieterbos) gaan. de 2 paardjes van freddy vinden dat geweldig, alleen ben nog nooit met ze in het gieterbos geweest.

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 09:19

Hoi,

ja de bak bevalt erg goed! Ik rijd ook vrij veel buiten idd. Gewoon een klein rondje hier in de buurt, maar ook naar Balloerveld en Gieterbos en soms richting Anloo. Ik rijd op IJslanders trouwens. Ik heb zo geen beeld van je wie je dan bent. Als je me een keer ziet als je langsrijdt, roep dan maar een keer! Rijd jij vaak alleen, of vaak met Rianne?

Ineke, ik rijd wel met Lina en haar Arabier Sandor (paard die bij ons in pension staat) op Balloerveld. Je zou zo een keer kunnen aanhaken dan, we komen langs de paarden van Freddy. Of je komt eerst naar ons toe, kunnen we dan naar het Gieterbos. Nisko, jij zou dan ook zo mee kunnen.

Mirjam

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 11:01

He leuke foto's...

Ik heb een björgard x sebastian! Knipoog

Tinusz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:44

Wat een super leuke Foto's :d

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 17:30

hey miriam ja lijkt me gezellig als jullie naar het veld gaan komen jullie langs de paardjes van Freddy (staan weer in weiland van koelandsdijk) en anders kan ik idd naar jullie komen rijden gieterbos lijkt me erg leuk.

NiskoFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:08

We kunnen best een keer afspreken om te rijden hoor. Ik kan zo de spoordijk af en dan ben ik er al en omgekeerd kun je ook richting Nijend komen om een keer naar het Gieterbos te gaan. Lijkt me leuk om eens te doen.

@IJslandermir: ik rijd vaak buiten met iemand op een Fries. Vandaag kwamen we Lina (denk ik) tegen. Ze reed op een voskleurig Arabiertje en reed het laatste stukje met ons op.

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 08:38

Hoi,

ja leuk Ineke kunnen we wel een keer doen. Ik stuur je wel even een pb-tje als we gaan rijden. Komend weekeinde niet, dan ga ik met een vriendin in Smilde rijden. Maar ik meld het wanneer we gaan. Op welke dagen rijdt jij meestal?

Nisko, je hebt idd met Lina en Sandor gereden. Dat zei Lina al. Sandor staat bij ons. Ik heb je nog steeds niet gezien! Roep me maar een keer als ik buitenloop als je er langs komt. Met wie op een Fries rijd jij dan, Geertje?
Grappig is dit, klein wereldje!

Mirjam

Ineke_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 16:16

Hey mirjam
ja is goed ik rij meestal op zaterdag en met mijn nieuwe rooster ook op vrijdag maar ik moet nog even zien hoe dat loopt. maar zaterdag is altijd goed en zondag kan ook wel.
Ik heb nu tentamens dus komt mij dit weekend ook niet zo goed uit.